A hazai és határon átnyúló hagyatéki eljárás és öröklési jog kérdései és gyakorlata a PKKB bírójával

Kreditpontos Országos Jogi Konferencia a PKKB bírójával - Online élő közvetítés (Ügyvédeknek 6 kreditpont)

2021. október 19.
9:00 - 16:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online előadások - ÉLŐ
Táguló világunkban egyre többen költöznek külföldre, szereznek ott – akár több országban is – vagyont és élnek nálunk is külföldiek, örökíthető vagyonnal. Hogyan alakulnak a határon átnyúló öröklési viszonyok, milyen jogszabályokhoz kell nyúlnunk, hogy ebben eligazodjunk. Jogesetek konkrét felvázolásán, megoldásán keresztül szeretnénk ezt a jogterületet is közelebb hozni a jogalkalmazók számára. MEGSZEREZHETŐ KREDITPONTOK ÜGYVÉDEKNEK:  6 kreditpont
A kreditpontok megszerzésének feltétele az előadáson való részvétel. A képzés nem vizsgaköteles!
Tájékoztató az ügyvédek kötelező kreditpontos továbbképzéséről>>
 

Főbb témakörök

* A hagyatéki eljárás 2018-as módosítása
*
A hagyatéki vita fogalma, hatása az öröklési perre
* Az öröklési per, tévhitek a gyakorlatban
* Pót- és megismételt hagyatéki eljárás
* Az öröklési bizonyítvány
* Öröklési alapfogalmak
* Változások a végrendelet szabályaiban; közös végrendelet; érvénytelenség, hatálytalanság
* A törvényes öröklés új rendje
*Cum viribus – pro viribus felelősség
* Jogesetek megoldása
*
A szokásos tartózkodási hely meghatározása
* A hagyaték egységének elve
* Jogválasztás és jelentősége – Európai öröklési bizonyítvány
* Jogesetek megoldása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

20.610 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

22.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 15-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

A kreditpontos igazolások kiadásának feltétele a webináriumon való részvétel esetén:

  • A rendezvényközvetítés (webinárium) valós időben, MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás a következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud becsatlakozni.
  • A kreditpontos igazolások kiadásának feltételei:
    • A rendezvény időtartamának minimum 90%-án való igazolt részvétel.
    • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatbekérő űrlap kitöltése
  • Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, és az adatbekérő űrlapot kitöltötték.
5. Jelen rendezvény főszervezője partnercégünk, a System Media Kft. A továbbképzés az OAB nyilvántartásában partnercégünk nevén szerepel, kreditigazolást a résztvevőknek ők állítanak ki, ezért a kreditigazolás kiállításához szükséges adatok a részükre továbbításra kerülnek.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu