A vagyontervezés alapjai, bizalmi vagyonkezelés, vagyonkezelő alapítvány – STRUKTÚRÁLT JÖVŐ

Fókuszban a családi vagyontervezés, bizalmi vagyonkezelés adózása, számvitele és a vagyonkezelő alapítvány

2025. június 25.
9:00 - 13:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Az előadás átfogó képet nyújt a családi vagyontervezés legfontosabb jogi és pénzügyi eszközeiről, különös tekintettel az adózási, vagyonvédelmi és öröklési szempontból elérhető előnyökre. Szó lesz a végrendelet gyakorlati korlátairól, az egyszerű holding struktúrák és a komplex bizalmi vagyonkezelési jogviszonyok összehasonlításáról, számviteléről, adózásáról, valamint a tudatos generációváltást segítő megoldásokról is. Az előadó emellett megosztja egy száz, jelentős magánvagyonnal rendelkező ügyfél körében végzett felmérés legfontosabb tanulságait.

Főbb témakörök

  • Miért fontos a vagyontervezés és milyen eszközei vannak?
    • A magánvagyont érintő kockázatok azonosítása.
    • Ezköztár a tudatos vagyontervezéshez.
    • Költséghatékonyság-komplexitás kérdésének vizsgálata az elérhető eszköztár kapcsán.
    • Hagyatéki vagyontervezés és a generációváltás.
  • Bizalmi vagyonkezelés vs. holding jogi működési és vagyonvédelmi funkciók.
  • Mikor gondolkozzak vagyonkezelő alapítvány létrehozásában?
  • A BVK és vagyonkezelő alapítvány adózási szabályainak áttekintése, mikor alkalmazandó a „régi” és mikor az „új” adózási szabályrendszer?
    • A bizalmi vagyonkezelést érintő legfontosabb számviteli szabályok.
    • Adózási szabályok 2024. január 1-et megelőzően.
    • Mennyiben változtak az adózási szabályok 2024. januárját követően?
      • A vagyonkezelésbe adott vagyon milyen értéken kerülhet a bizalmi vagyonkezelés könyveibe?
      • Az eszközérték-nyilvántartás működése és jelentősége.
      • Piaci értéken történő „természetbeni” kedvezményezetti kifizetés
    • Az NGM legfrissebb BVK-t érintő adózási kérdése, folyamatban lévő jogszabály módosítás és ezeknek várható hatásai.
  • Hogy különíti el a vagyonkezelő a kezelt vagyont a saját vagyonától? Miért fontos a kezelt vagyon részére elkülönült bankszámlát nyitni?
  • Esettanulmányok a hosszú távú vagyonmegőrzéshez és a magánvagyont érintő kockázatok kezeléséhez?
  • Milyen tanulságokat hozott a legfrissebb vagyontervezési felmérés, és mit mutatnak a számok?
  • Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

20.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek,
24.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 24-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza az online előadáson való részvétel díját és a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Previous Next