Áfa és számlázás 2025.

Adóváltozások pénzügyi-, gazdasági-, könyvelési és számlázási szakemberek és vezetők részére



2024. december 12.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

Az áfa és a számlázás az adózási terület egyik legdinamikusabban változó és fejlődő területe. Konferenciánkon szakértő előadóink tájékoztatják az érdeklődőket a legfrissebb, 2025. évi változásokról és az aktuális témákról.

Főbb témakörök

Dr. Funtek Zsolt

Áfa tv. változásai Egyes on-line elérhető szolgáltatások teljesítési helyére és a különbözeti adózásra vonatkozó szabályok módosulása
A közösségi alanyi adómentesség bevezetése
Az adóalap utólagos csökkentésének pontosítása pénzvisszatérítés esetén
A közvetett vámjogi képviselő levonási jogával kapcsolatos változások
A földgázkereskedelmet érintő fordított adózás bevezetése
A lakóingatlanok 5 %-os adómértékének kitolása
Az utasok személyi poggyászában importált termékek általános forgalmi adó és jövedéki adó mentességéről szóló 2008. évi LXVIII. törvény módosítása
Az áfabevallást érintő aktualitások
Az eÁfa rendszerrel kapcsolatos kérdések
A belföldi összesítő nyilatkozat tartalmát érintő változás
Bizonylatolás 2025.
• 
Az e-nyugta és az e-pénztárgép

 

Dr. Csátaljay Zsuzsanna

Aktualitások és változások az általános forgalmi adót érintően
Az alanyi adómentesség az új szabályok tükrében
Az apport és az üzletágátadás áfa alóli mentesítésének gyakorlati alkalmazása
A saját rezsis beruházás és az idegen kivitelezős beruházás áfa kezelése
A tárgyi eszközökkel és vagyoni értékű jogokkal kapcsolatos áfa szabályok
A meghiúsult gazdasági tevékenységgel összefüggésben felmerült beszerzések, szolgáltatások áfa minősítése
A munkáltató és a dolgozók/tulajdonosok közötti ügyletek áfa kezelése
Munkásszállítás, munkásszállás, étkeztetés, üdültetés, munkaruha, személygépkocsi magánhasználatának biztosítása, utazási bérlet stb.

 Szakmai konzultáció, kérdezzen bátran előadóinktól az előadásukat követően!

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

23.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése december 11-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a rendezvényen való online részvételt és a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu