Kötelező elektronikus számlától a ViDA-ig

Szakmai konferencia áfa és számlázási ügyintézők, szakértők és vezetők részére



2024. december 16.
10:00 - 14:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

Az elektronikus számla területén jelentős változásokkal kell szembe néznünk.

2025. január 1-től jön az energetikai kötelező elektronikus számla a vállalkozások számára, amely kötelező elektronikus számlabefogadást jelent az ő oldalukon.

Ennél is jelentősebb változást pedig a ViDA csomag hozza magával, amelyet hosszú vita után a tagállami pénzügyminiszterek elfogadtak. A ViDA csomag alapvetően írja át az elektronikus számláról alkotott képet, valamint szintén bevezet kötelező elektronikus számlázást.

Az előadás a jelen elektronikus számlázási gyakorlatából kiindulva mutatja be az előttünk álló változásokat, kitérve például a közösségi alanyi adómentesség, vagy a pénztárgépi elektronikus számlázásra is. Az előadás így egy teljes képet igyekszik adni a számlázással kapcsolatos kihívásokról és lehetőségekről. Az előadás végén lehetőség lesz konzultációra is.

Főbb témakörök

• Elektronikus számla jelene
Mit nevezünk elektronikus számlának?
Milyen keretszabályok találhatók a Héa. irányelvben és az áfatörvényben?
Elektronikus számla kibocsátásának lehetőségei
Elektronikus számla befogadásának módszerei: automatizált megoldástól a manuális befogadási folyamatok kialakításáig
Elektronikus számla megjelenése az adatszolgáltatásban
Elektronikus számla és a számviteli nyilvántartások kapcsolata
Elektronikus számla megőrzésének módszerei
Jellemző hibák, problémák és kockázatok az elektronikus számlázásban
• Kötelező energetikai elektronikus számlázás 2025. január 1-től
Kötelezettséggel érintett számlák
Felkészülés lehetőségei
Változások szolgáltatói és vállalkozói oldalon
Közösségi alanyi adómentesség intézménye 2025. január 1-től
Közösségi alanyi adómentesség bevezetésének céljai
Közösségi alanyi adómentesség lehetőségei
Számlázási, adóadminisztrációs következmények
Elektronikus számlázás pénztárgépből
eNyugta rendszer bevezetése 2025. július 1-től
Könyvelési folyamatokra gyakorolt hatása
Elektronikus számla kibocsátása pénztárgépből
ViDA csomag
Áfadigitalizáció módszerei, irányai
ViDA csomag céljai
Elektronikus számla fogalmának megváltozása
Számla adattartalmának változása
Kötelező elektronikus számla tagállami és közösségi bevezetése
Adatszolgáltatási kötelezettség új követelményei
Elektronikus számla és adatszolgáltatás adatstruktúrája
Tagállami példák
ViDA csomag platformgazdasággal és egyablakos bejelentkezéssel kapcsolatos pillérei
Szakmai konzultáció, kérdezzen bátran előadóinktól az előadásukat követően!

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + Áfa

KEDVEZMÉNYEK

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek hozzánk,

23.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése december 13-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu