2025. évi közbeszerzési aktualitások – Jogszabályváltozások és joggyakorlat

Közbeszerzés Szakmai Konferencia - Online ÉLŐ közvetítés

2025. március 06.
9:00 - 13:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online előadások - ÉLŐ

Hagyományainkhoz híven évindító közbeszerzési rendezvényünk lehetőséget biztosít a 2024. évközi és 2025. első negyedévi (főszabály szerint március 1-jén hatályba lépő) jogszabályváltozások, kiadott útmutatók és segédanyagok, továbbá egyes kiemelt témakörökben a döntőbizottsági gyakorlat, valamint az európai bírósági döntések gyors és hatékony áttekintésére, konzultációs lehetőség biztosítása mellett.

Főbb témakörök

  • Közbeszerzési értékhatárok változása
  • 3. melléklet szerinti szolgáltatás-megrendelésekre vonatkozó kivételi előírások változása
  • Szerződés megkötésének Közbeszerzési Döntőbizottság általi engedélyezése
  • A részajánlattétel biztosítására vonatkozó elvárások
  • Összeférhetetlenség
  • Faksz-ok KDB előtti képviseleti jogosultságának visszaállítása
  • Közjogi szervezet fogalmának pontosítása
  • A közbeszerzési terv-készítési kötelezettség kiterjesztése
  • Az EKR üzemzavara és működési hibája miatti szabályok pontosítása
  • Közbeszerzési dokumentumok átvételére vonatkozó szabályok módosítása, az érdeklődő gazdasági szereplőkre vonatkozó információk módosítása
  • Az aránytalanul alacsony ár kezelésére vonatkozó szabályok átalakítása a gyakorlat megreformálása érdekében
  • A nemzeti eljárásrendben az aránytalanul alacsony ár vizsgálatának mellőzésére jogosító előírások hatályon kívül helyezése
  • Az összkollégiumi állásfoglalás kiadására vonatkozó szabályok módosítása
  • A KDB végzései elleni kúriai jogorvoslati lehetőség megnyitása
  • A közbeszerzési eljárás eredményeképpen kötött szerződések teljesítésére és módosítására vonatkozó joggyakorlat
  • A hiánypótlási és felvilágosításkérési szabályok alkalmazási kérdései
  • Kbt. 115. § szerinti eljárások buktatói
  • Fenntartott közbeszerzésekhez kapcsolódó jogesetek
  • Alkalmasság és kizáró okok alkalmazásának gyakorlati kérdései
  • KONZULTÁCIÓ

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

23.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 4-ig beérkezik hozzánk.

 

 

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu