Transzferár-változások 2023.

Felkészülés az új transzferár nyilvántartás és adatszolgáltatási kötelezettség szabályaira

2023. március 23.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ
2023-tól új adatszolgáltatási kötelezettség terheli majd az adózókat a transzferár dokumentációjuk kapcsán, ugyanis új elemként már a társasági adóbevallásban is szerepeltetni kell a kapcsolt tranzakciókkal összefüggő információkat. Az új adminisztrációs feladat mellett változik a dokumentációs értékhatár is. Transzferár szakértőnk összefoglalja a 2023-tól érvényes transzferár szabályozás legfontosabb részleteit.
Kiknek ajánljuk az eseményt?
    • a hazai és nemzetközi vállalatcsoportok valamennyi magyarországi csoporttagja számára
    • pénzügyi, gazdasági, számviteli vezetőknek
    • vállalatok, vállalatcsoportok főkönyvelőinek, könyvelőinek
    • a vállalati adózásért felelős munkatársaknak.

Főbb témakörök

• Az egyik legnagyobb adókockázattal és bizonyosan a legmagasabb mulasztási bírság kockázattal járó adózási szakterület a transzferár szabályozás
• A kapcsolt vállalkozás számára elengedhetetlen követelmény a szokásos piaci ár elvének érvényesítése
• Gyakorlati segítség a szigorúbb transzferár jogszabályi előírásoknak történő megfeleléshez
• A kötelezően teljesítendő kapcsolt vállalati adatszolgáltatás a társasági adóbevallásban
• Segítség az új transzferár adatszolgáltatási kötelezettség teljesítéséhez
• Értelmezzük együtt a rendelet előírásait
• A magyar kapcsolt vállalkozások valamennyi transzferár kötelezettsége
• A veszteséges tevékenység miatti transzferár kiigazítás kezelése
• Az adóhatóság transzferár ellenőrzési gyakorlata
• Eddigi tapasztalatok, jogesetek bemutatása
Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  március 21-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu