Üzleti Facebook és Google Ads (Adwords) kampányok gyakorlata – Vállalkozás a Neten

2 napos ONLINE ÉLŐ hirdetési workshop

2023. április 19. -
2023. április 20.
10:00-15:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ
A jól beállított Facebook (Meta) vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?   Két napos gyakorlati hirdetési szemináriumunk segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook és Google Ads hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.
  • Hallgatóink a webináriumok elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren!
  • Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!
  • Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!
A 2 napra külön-külön is lehet jelentkezni!   A Facebook szeminárium részvételi feltétele: saját Facebook üzleti fiók.

Főbb témakörök

1. nap – Google Ads – Molnár Dániel

Szemináriumunkon meg fogja tanulni hogy hogyan kerülhet a Google találati lista elejére (a fizetős Google Ads szekcióban) valamint azt is, hogy miként jeleníthet meg hirdetéseket a Google tartalmi hálózatában (display). A Google Ads account létrehozása előtt bemutatom, hogy kinek és milyen elvek mentén érdemes használni a PPC hirdetési modellt.

A szeminárium végére lesz egy saját Google Ads fiókja, tudni fogja, hogy

  • milyen hirdetéseket kezelhet,
  • az egyes kampánytípusok beállítási trükkjeit,
  • milyen elvek mentén hozzon létre hirdetéscsoportokat (adgroupokat),
  • miként kell konverziót beállítani,
  • milyen kulcsszavakat használjon,
  • miként futtathat sikeres display kampányokat

Ezekről a témakörökröl tanulhat részletesen:

  • Mi az a PPC modell? Miben különbözik más hirdetési modellektől?
  • Google kampánytípusok – hol és miként jeleníthetek meg hirdetéseket? (Search, Display, Shopping, Hotel Ads, Google Maps, Gmail stb. megjelenések)
  • Google Ads fiók létrehozásának lépései (számlázási beállítások, e-mail értesítők, jogosultságok kezelése)
  • Search (Keresési hálózat) alapkoncepciók bemutatása: minőségi mutató, lefedettség és ajánlattétel.
  • Jó kampánystruktúra létrehozásának trükkjei.
  • Kulcsszó típusok bemutatása és használatuk a gyakorlatban.
  • Honnan vegyük a kulcsszavainkat?
  • Milyen a jó hirdetés és hogyan hozzam létre azokat?
  • Display kampányok alapjai.
  • A legfontosabb szakkifejezések, mérőszámok és azok magyarázata. (CPC, Bid, CPA, RoAS, ROI, Bounce Rate)
  • Konverziók és mérési pontok bemutatása
  • Hasznos eszközök a Google Adsben: Keresési kifejezések, Auction insights, Ads preview tool.
  • Google teljesítmény (performance) riportok használata
  • Közönségek (Audiences) használata és optimalizálása. Melyek a legtipikusabb közönségek?
  • Ajánlattételi metódusok részletes bemutatása.
  • Miként kalkuláljunk maximális CPC-t, target CPA-t vagy target RoASt?
  • Display kampányok haladó beállítás

 

2. nap – Facebook – Klausz Melinda

Az utóbbi időben sok hirdetési letiltásba fut bele? Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni és költséghatékonyan értékesíteni?

  • Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt
  • Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára, adatbázisaira vagy éppen hogyan képezzen korábbi vásárlóihoz hasonló adatbázisokat a leghatékonyabban
  • Megismerheti a hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt
  • Megtanulhatja, hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit, hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit, illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit, kampányait és hogyan írjon eredményes hirdetési szövegeket

  • Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
  • Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
  • Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
  • Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
  • Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
  • Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
  • FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok 2019.
  • Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
  • Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
  • Facebook Business Manager és beállításai.
  • Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.

 

Részvételi díj

75.420 Ft / fő + ÁFA / 2 WEBINÁRIUM, amennyiben mindkét napra regisztrál

.

CSUPÁN AZ EGYIK NAPON SZERETNE RÉSZT VENNI?

RÉSZVÉTELI DÍJ/WEBINÁRIUM:

41.900 Ft/fő + ÁFA /webinárium

 

KÉRJÜK, JELENTKEZÉSKOR A MEGJEGYZÉS ROVATBAN TÜNTESSE FEL, HOGY A FACEBOOK, VAGY A GOOGLE WEBINÁRIUMON, VAGY MINDKÉT NAPON SZERETNE RÉSZT VENNI!

 


KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK

Képzési tájékoztató

Felnőttképzési szerződés

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK

  • A Facebook workshopot internet kapcsolattal rendelkező számítógépén a GOTOMEETING alkalmazás segítségével tudja elérni. (https://www.gotomeet.me/)
  • Az előadáshoz való csatlakozáshoz egy alkalmazást kell letöltenie és telepítenie számítógépére.
    Letöltés itt: 
    https://global.gotomeeting.com/install/277815877
  • A workshophoz való csatlakozáshoz e-mailben egy linket és jelszót küldünk. A linkre kattintva tud belépni a webináriumba.

 

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, és a részvételi díjat előzetesen megfizették.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu