Üzleti Facebook és Google Ads (Adwords) kampányok gyakorlata – Vállalkozás a Neten

2 napos hirdetési workshop



2020. szeptember 29. -
2020. szeptember 30.
10:00-15:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ
A jól beállított Facebook vagy Google Ads (Adwords) hirdetés olcsó, mérhető, tesztelhető és az elérhető legjobb célzást nyújtja. Miért fizetne ügynökségnek, ha cégen belül Ön is elsajátíthatja a két leghatékonyabb online hirdetési rendszer használatát?   Két napos gyakorlati hirdetési szemináriumunk segítségével tapasztalt szakértőinktől tanulhatja meg a Facebook és Google Ads hirdetések – ma még kevesek által alkalmazott – trükkjeit és újdonságait lépésről lépésre, kiscsoportos tréning keretén belül.
  • Hallgatóink a webináriumok elvégzése után olyan tudás birtokába jutnak, amely segítségével önállóan és hatékonyan tudják használni a hirdetési platformokat és annak hirdetési eszközeit.
  • Olyan ismeretekhez juthatnak, melyek tovább növelik kampányaik megtérülését, előnyt szerezve a versenytársakkal szemben az online csatatéren!
  • Megismerkedhetnek olyan bevált technikákkal, amikkel jelentősen javítják kampányok áttekinthetőségét rengeteg időt megspórolva a kampányok felállításakor és az optimalizálás folyamán.
  • Továbbá választ kaphatnak korábban felmerült kérdéseidre, amiket eddig nem tudtak senkitől megkérdezni!
A 2 napra külön-külön is lehet jelentkezni!

Főbb témakörök

1. nap – Google Ads

Szemináriumunkon meg fogja tanulni hogy hogyan kerülhet a Google találati lista elejére (a fizetős Google Ads szekcióban) valamint azt is, hogy miként jeleníthet meg hirdetéseket a Google tartalmi hálózatában (display). A Google Ads account létrehozása előtt bemutatom, hogy kinek és milyen elvek mentén érdemes használni a PPC hirdetési modellt.

A szeminárium végére lesz egy saját Google Ads fiókja, tudni fogja, hogy

  • milyen hirdetéseket kezelhet,
  • az egyes targetálási lehetőségek trükkjeit,
  • milyen elvek mentén hozzon létre hirdetéscsoportokat (adgroupokat),
  • miként kell optimalizálni egy kampányt,
  • a kampányai hatékonyságát miként mérheti,
  • melyek a főbb mérőszámok és ezek miként viszonyulnak egymáshoz (CPC, CTR, CR, konverzió),
  • hogyan viszonyul a PPC a többi hirdetési csatornához.

A teljesség igénye nélkül szó lesz az alábbiakról: alapfogalmak (CPC, ROI, , ROAS, CR, CTR, CPM, PPC, CPA), kampánybeállítások, nyelvi és földrajzi beállítások, fizetési és számlázási beállítások, MCC és önálló account kezelése, kulcsszókutatás, legjobb kulcsszavak kiválasztása, kulcsszó egyezési módok, költségtervezés, költségek optimalizálása, ajánlattételi módok (CPC, CPA, Impression share biddinig stb.) bemutatása, hirdetések létrehozása, display és search hálózat különbségei, hirdetés szöveg best practice-ek, konverziós cél meghatározása, keresési display és Youtube kampányok létrehozása, hirdetésbővítmények és riportok.

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK a Google webináriumon:

  • A webinárium MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)
  • A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
  • A workshop bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az webináriumhoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

 

2. nap – Facebook

Szeretne olcsón és hatékonyan hirdetni? Szeretne termékéhez és/vagy szolgáltatásához leginkább illeszkedő rajongókat (és potenciális vásárlókat) gyűjteni?

  • Megismerheti a speciális beállítási lehetőségeket is lehetővé tevő Hirdetéskezelőt,
  • Megtanulhatja hogyan célozzon célcsoportjára (kor, nem, érdeklődési kör stb.) a leghatékonyabban.
  • Megismerheti a Facebook hirdetési szabályokat és trendeket és megakadályozhatja, hogy a Facebook kitiltsa, vagy letiltsa 28 napra hibás hirdetési tevékenységei miatt.
  • Megtanulhatja, mobilja segítségével hogyan ellenőrizze és szabályozza leghatékonyabban hirdetéseit,
  • hogyan kövesse hirdetésekkel ügyfeleit,
  • illetve hogyan mérje hirdetései hatékonyságát, hogyan optimalizálja megjelenéseit és kampányait.

  • Mérés ellenőrzése, beállítása – FB pixel létrehozása, elhelyezése.
  • Kampánybeállítások, konverziók mérése (Mi a konverzió? Hogyan mérjük) Konverzókövetés módjai (Url-szabályok és mérés alapeseményekkel) – Kódok ellenőrzése (Pl. Chrome bővítménnyel) – webkonverziós kampány létrehozása (Konv. hozzárendelése hirdetéssorozathoz).
  • Haladó célzási beállítások – Geográfiai célzás (GPS, gombostű, helyszínek csoportos hozzáadása) – egyéni célközönség létrehozás, mentés – REMARKETING – RETARGETING működése – célközönségek létrehozása, használata, célzások, címkézés – Részletes célzási beállítások: érdeklődés alapján, átfedések ellenőrzése – célzás kapcsolatok alapján – hasonmás és hasonló célcsoport létrehozása, használata.
  • Hirdetéssorozat költség-, ütemezés és elhelyezés beállításai, licitstratégia – hirdetés elhelyezései és kiválasztása – Insta hirdetésekről (Insta és FB fiók összekapcsolása) – hirdetés Messengerben – Ütemezés beállítása – licitstratégiák módjai.
  • Haladó kreatívok létrehozása – Galéria hirdetés és létrehozása – Call to action gomb – dinamikus kreatív (és eredmények).
  • Különleges (keveset használt) kampánymegoldások – Ajánlat és létrehozása, beváltása – Lead Ads kampány és kreatív létrehozása.
  • FB hirdetési szabályok – Életkor, tiltott tartalom, GDPR – képek ellenőrzése, kép szabályok 2019.
  • Kampányok kiértékelése és jelentések beállításai.
  • Kampány optimalizálás – hirdetések optimalizálása – Licitek, gyors módosítás – kreatív tesztelés – célzás tesztelés – elhelyezés tesztelés – landing oldal tesztelés.
  • Facebook Business Manager és beállításai.
  • Ötletek FB kampányokhoz cél alapján – Követők szerzése – E-mail feliratkozók – termékértékesítés – saját tartalom népszerűsítés alapján.

RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK a Facebook webináriumon:

  • Saját Facebook üzleti fiók.
  • A workshopot internet kapcsolattal rendelkező számítógépén a GOTOMEETING alkalmazás segítségével tudja elérni. (https://www.gotomeet.me/)
  • Az előadáshoz való csatlakozáshoz egy alkalmazást kell letöltenie és telepítenie számítógépére.
    Letöltés itt: 
    https://global.gotomeeting.com/install/277815877
  • A workshophoz való csatlakozáshoz e-mailben egy linket és jelszót küldünk. A linkre kattintva tud belépni a webináriumba.

 

Részvételi díj

62.820 Ft / fő + ÁFA / 2 WEBINÁRIUM, amennyiben mindkét napra regisztrál

.

CSUPÁN AZ EGYIK NAPON SZERETNE RÉSZT VENNI?

RÉSZVÉTELI DÍJ/WEBINÁRIUM:

34.900 Ft/fő + ÁFA /webinárium

 

KÉRJÜK, JELENTKEZÉSKOR A MEGJEGYZÉS ROVATBAN TÜNTESSE FEL, HOGY A FACEBOOK, VAGY A GOOGLE WEBINÁRIUMON, VAGY MINDKÉT NAPON SZERETNE RÉSZT VENNI!

Jelentkezési és részvételi feltételek

TECHNIKAI KÖVETELMÉNYEK:

  • A webinárium MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)
  • A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
  • A workshop bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. A webináriumhoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

 

  • A workshopot internet kapcsolattal rendelkező számítógépén a GOTOMEETING alkalmazás segítségével tudja elérni. (https://www.gotomeet.me/)
  • Az előadáshoz való csatlakozáshoz egy alkalmazást kell letöltenie és telepítenie számítógépére.
    Letöltés itt: 
    https://global.gotomeeting.com/install/277815877
  • A workshophoz való csatlakozáshoz e-mailben egy linket és jelszót küldünk. A linkre kattintva tud belépni a webináriumba.

 

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, és a részvételi díjat előzetesen megfizették.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu