7 szokás szeminárium

2017. április 05.
9:00 – 17:00
(Regisztráció: 8:00-8:55-ig)
Hotel Hungaria City Center****

A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása 1 napos szeminárium formájában csak nálunk!

Ez a szeminárium a világ első számú személyes eredményességet fejlesztő programjaként vált ismertté. A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása® – Szemléletformáló program új, 4.0 verziója ötvözi az eredményesség örök érvényű alapelveit a modern technika és gyakorlat vívmányaival.

7-szokas-szeminarium_logo

 Lehetünk bármily kompetensek, nem fogunk tudni fenntartható sikert elérni, ha nem vagyunk képesek önmagunk eredményes vezetésére, mások megnyerésére és lelkesítésére, ill. saját tudásunk és képességeink folyamatos fejlesztésére és megújítására – ezek a személyes, csapat- és szervezeti szintű eredményesség alapfeltételei.

 

A 7 SZOKÁS ÍGÉRET

A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása® -Szemléletformáló program 4.0 bizonyítottan működő személyes eredményességet fejlesztő megoldás (operációs rendszer), amely három szinten javítja a vezetői készségeket:


1. SZEMÉLYES / EGYÉNI SZINTEN

√ érettséget, nagyobb teljesítményt és önmagunk eredményesebb irányítását eredményezi.

√ a lézerfókusz és a gondos tervezés által segíti

√ a kulcsprioritások megvalósítását.

2. CSAPAT SZINTEN

√ növeli a csapattagok aktivitását, elkötelezettségét és együttműködését.

√ fejleszti a kommunikációs képességeket és erősíti a kapcsolatokat.

3. SZERVEZETI SZINTEN

√ olyan keretrendszert hoz létre, amely elősegíti a szervezeti alapértékek megteremtését és megerősödését és kiemelkedően eredményes kultúra kialakítását.

√ olyan – jelenlegi és potenciális – vezetőket fejleszt, akik nemcsak szakértelemmel, de kiváló jellemmel is bírnak.

 


 


>> Résztvevőink mondták a 7 szokás szemináriumról  >>

Főbb témakörök

1. SZOKÁS: LÉGY PROAKTÍV!®

• arra koncentrálnak, és azon dolgoznak, amire hatással lehetnek, nem pedig arra, amire nem.
2. SZOKÁS: TUDD ELŐRE, HOVÁ AKARSZ ELJUTNI!®

• meghatározzák a siker világos kritériumait, és megvalósítási tervet készítenek.
3. SZOKÁS: ELŐSZÖR A FONTOSAT!®

• rangsorolják, és – a folytonosan sürgető feladatok ellenében is – megvalósítják legfontosabb céljaikat.
4. SZOKÁS: GONDOLKODJ NYER-NYERBEN!®

• a magas bizalmi szintű kapcsolatoknak köszönhetően eredményesebben működnek együtt.
5. SZOKÁS: ELŐSZÖR ÉRTS, AZTÁN ÉRTESD MEG MAGAD!®

• a mások szükségleteinek és nézőpontjának mély megértése által befolyásolnak másokat.
6. SZOKÁS: TEREMTS SZINERGIÁT!®

• a munkatársi diverzitást kihasználva innovatív és minden kulcs érintett számára kielégítő megoldásokat alkotnak.
7. SZOKÁS: ÉLEZD MEG A FŰRÉSZT!®

• a megújulást biztosító tevékenységek által növekvő motivációra, energiára és munka-magánélet egyensúlyra tesznek szert.

7-szokas-szeminarium

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít, azon vállalkozások számára, amelyek szeretnének közvetlen kapcsolatba kerülni értékesítési vezetőkkel, értékesítőkkel, vagy szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.

Jelenjen meg az Ön cége is támogatóként, kiállítóként rendezvényünkön!

Megjelenési, kiállítói lehetőségek:

√ Megjelenés az elő-kommunikációban logóval, névvel (hírlevél, online felületek, írásos kiadvány, vagy programfüzet)

√ Molinó, roll-up elhelyezése a konferencián a kiállítói térben

√ A kiállítói üdvözlő csomagban ismertetők/ajándékok elhelyezése

√ Saját stand, 2db kiállítói asztal

√ Hogyan legyél hatékony kiállító?! című szemináriumon való részvétel

További információért keresse Rott Andreát a  +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

25% kedvezménnyel 22.425 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 31-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu