- Kiscsoportos (max. 40 fő) gyakorlati képzésünk során a hallgatók saját laptopjaikon előadóink útmutatása alapján lépésről-lépésre végig járják az elektronikus eljárás folyamatait
- operatív vezetőinek,
- gazdasági vezetőinek,
- könyvelőinek.
Hiteles ePostafiók működése a gyakorlatban
Tárhely adminisztrációs felület használata
EPapír alkalmazás használata
A KÉPZÉSEN VALÓ RÉSZVÉTEL TECHNIKAI, MŰSZAKI FELTÉTELEI: A képzésen kizárólag azok a jelentkezők vehetnek részt, akik
|
10% KEDVEZMÉNNYEL 17 910 Ft + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
A kiscsoportos képzésre a regisztrációkat érkezési sorrendben igazoljuk vissza!
Amennyiben a csoport 40 fővel betelik, a jelentkezést lezárjuk és új időponttal, új csoportot indítunk!
Egyéb információk: Az ár ellátást nem tartalmaz.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu