Minőségi Vezetők Fóruma – átláthatóság, rugalmasság, kiválóság, alaposság

QUALITY AUSTRIA FÓRUM

2017. május 09.
9:00 - 16:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
New York Palota

Minden évben megrendezésre kerül a Quality Austria Fóruma, ahol a minőségirányítás és más szabványok változásiról és ezek hatásairól beszélnek a szakma kiváló szakemberei.

Első kézből, az illetékes nemzetközi és hazai szakértőktől kaphat gyakorlati információkat!

 

A konferencia főtámogatója:

 

A minőségről élménydúsan, minőségi helyszínen, minőségi témakörökkel, minőségi előadókkal!

 

Kinek szól a konferencia?

√ Cégvezetők, akik fontosnak tartják, hogy megfelelő minőségen működjenek

√ Minőségirányítási vezetők, szakemberek, akik első kézből akarnak értesülni a változásokról

√ Olyanok, akik még nem rendelkeznek tanúsítvánnyal, de meg akarják szerezni

 

Miért fontos a tanúsítvány?

Manapság már szinte alapkövetelmény, hogy egy jól működő vállalkozás rendelkezzen a minőség, környezet vagy munkabiztonság terén megfelelő tanúsítvánnyal. Sok esetben ez belépő egy felsőbb osztályba.

Néhány cég megköveteli a beszállítóitól, mások maguk jönnek rá, hogy mekkora segítséget jelent a hétköznapokban egy jól működő irányítási rendszer.

 

Főbb témakörök

09:00 – 09:15         Megnyitó

        Mag Jürgen Schreder, WKO – felkérés alatt

                              

09:15 – 10:00         Újdonságok, érdekességek, nemzetközi trendek

Eckehard Bauer, Quality Austria

A genfi székhelyű ISO minden évben egy sor új szabványt publikál, amelyek kiadását azonban több éves munka előzi meg.

  • Milyen változások várhatóak az irányítási rendszerszabvány világában?
  • Mik a legfrissebb trendek?
  • Mely területek kerülnek előtérbe?

 

10:00 – 10:30         szünet

 

10:30 – 11:10         Integritás, avagy jónak lenni kifizetődő 

       Dr. Ifi-Valde Orsolya, jogász, szakterülete a nemzetközi közjog és anti-korrupció

Az integritás az értékelvűség szinonimájaként egyre nagyobb tért hódít a versenyszférában. Korunk felismerhetően erősödő követelménye az átláthatóság, valamint az olyan alap értékeink, mint a becsület, empátia, hűség, elszámoltathatóság felvállalása a munkahelyi környezetben is vezetői és alkalmazotti szinten egyaránt.

  • Az integritás és az integritás menedzsment születése és térhódítása
  • Az integritás irányítási rendszer felállítása
  • Az integritás, mint gazdasági előny a vállalkozás számára

 

11:10 – 11:50           A GDPR, az új mumus és minden, ami mögötte van 

  Dr. Nagy Dóra, ügyvéd, adatvédelmi és IT szakjogász

Az Európai Bizottság 2012 januárjában új Európai Uniós adatvédelmi reformot kezdeményezett, melynek célja, hogy megvalósuljon egy egységes európai adatvédelmi szabályozás. A rendelet előírásait a tagállamoknak 2018 májusától kell alkalmazniuk. A rendelet egyik legfontosabb része, hogy igen kimagasló szankciókkal sújtja azon vállalatokat, amelyek nem felelnek meg a rendeletben foglaltaknak, így az adatkezelőkre kiróható büntetés akár a 20 millió EUR-t vagy globális éves forgalmuk 4%-át is elérheti.

  • Az adatvédelem helye, szerepe a vállalkozásban
  • Hogyan lehet felkészülni a GDPR bevezetésére?
  • Főbb feladatok a milliós bírságok elkerüléséhez

 

11:50 – 12:30        Energetikai szakreferens szolgáltatás


       Nagy Péter, Henex System

 

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal elnökének 2/2017. (II. 16.) MEKH rendelete

a nagyvállalatok és az energetikai szakreferens igénybevételére köteles gazdálkodó szervezetek

energiafelhasználásának mértékére, valamint energiamegtakarítására vonatkozó adatszolgáltatás rendjéről

  • kik kötelezettek adatszolgáltatásra?
    • nagyvállalat,
    • szakreferens igénybevételére köteles nagyvállalat
    • szakreferens igénybevételére köteles kis- és középvállalkozás
    • mit kell az adatszolgáltatásnak tartalmaznia;
    • milyen módon teljesíthető az adatszolgáltatás;
  • Milyen jogszabályok vonatkoznak az energetikai szakreferensre?
    • Ki lehet energetikai szakreferens?
    • Milyen feladatokat lát el a szakreferens?
  • Határidők;
  • Jogszabályi háttér

12:30 – 13:30         ebéd szünet

 

13:30 – 14:30         A karizmatikus előadásmód titkai

Bolya Imre, inspirációs előadó, tréner

Számtalan tehetséges emberrel találkozunk, akiknek zseniális gondolatok vannak a fejében, de amikor ezeket egy előadás formájában szeretné átadni másoknak, akkor az már nehézséget okoz. Ideges lesz, izgul, bizonytalanná válik vagy éppen ő-zik, elkezd hadarni, és nem sikerül eljuttatnia az üzenetét a közönségnek. Ilyen esetekben az első benyomás balul sülhet el, az üzlet nem jön létre, a közönség csalódottan távozik.

A jó hír az, hogy ennek nem kell feltétlenül így történnie!

  • A karizmatikus előadásmód titkai
  • Hogyan válj sikeres előadóvá?
  • A lámpaláz kezelése, a színpadi magabiztosság, mint tanulható képességek
  • A közönség figyelmének megszerzése és fenntartása

 

14:30 – 16:00         „Kerekasztal beszélgetések”

A résztvevők kötetlen beszélgetés formájában vitathatják meg az egyes előadókkal a nap folyamán felvetett témaköröket és építhetnek személyes kapcsolatokat egymással és az érintett szakemberekkel.

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, vagy

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése május 5-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza a reggeli frissítő, kávé és az ebéd költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu