ÁFA 2016.-Folyamatosan teljesített ügyletek, aktuális számlázási kérdések

Adószeminárium a NAV szakértőjével

2016. május 23.
10:00 – 13:00
(Regisztráció: 9:30)
Hotel Hungaria City Center****

2016. január 1-jétől megváltoztak az időszaki elszámolású (folyamatosan teljesített ügyletek) számlázási szabályai. Előadásunk keretében rengeteg gyakorlati példán keresztül vezetjük végig a szabályokat, továbbá kitérünk az előlegszámla alkalmazásának témakörére is.

Főbb témakörök

* Változás az időszaki elszámolású ügyletek fogalmában, a teljesítés időpontjában
* Ezek következményei
* Bérbeadás
* Közüzemi költség számlázásának változása
* Könyvelési tanácsadói díjak számlázása
* Hogyan kell számlázni, ha előre történik a fizetés, és hogyan, ha utólag?
* Számlakorrekciók kezelése
* A számlázási rendszerek átalakítása,  az arra való felkészülés
* Egyéb változások az áfában
* Mire kell vigyázni a szerződés megkötésénél
* Előleg
* Gyakorlati példák
* KONZULTÁCIÓ

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

Részletek

Részvételi díj

19900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 11.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük

május 18-ig beérkezik hozzánk,

30% kedvezménnyel 13.930 Ft/fő + ÁFA, ha  jelentkezésük május 2-ig beérkezik hozzánk,

20% kedvezménnyel 15.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 19-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu