Az elektronikus per – Jogszabályi háttér

Gyakorlati bemutató

2016. augusztus 31.
10:00 – 14:00
(Regisztráció: 9:30)
Hotel Hungaria City Center****
2016. január 1. napján részben hatályba lépett a bizalmi szolgáltatásokról szóló 2015. évi CCXXII. tv., ami 2016. július 1. napjával jelentősen módosítja az elektronikus aláírások jogát (hatályon kívül helyezve egyidejűleg a korábbi, elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvényt). Ugyanezen időponttól valamennyi gazdálkodó szervezet és jogi képviselővel eljáró fél kizárólag elektronikus úton kommunikálhat a bírósággal, papír alapú beadványai hatálytalanok lesznek.
A képzés első részében ennek a törvénynek az apropóján igyekszik összefoglalni, mit érdemes tudni az elektronikus kommunikációról, mit mond a polgári jog az elektronikus aláírásokról, milyen jogkövetkezményeket fűz az egyes típusokhoz. A képzés második részében előadónk gyakorlatban mutatja be az ügyfélkapunk keresztüli ügyintézést. Segítséget nyújt az Általános Nyomtatványkitöltő Program használatához, az elektronikus nyomtatványok megfelelő kitöltéséhez.

Főbb témakörök

* Az elektronikus aláírások fajtái, joghatásai a polgári jogban/szerződések jogában

* A csak írásban érvényes szerződések és az elektronikus út

* Az elektronikus jognyilatkozatok kézbesítésének, közlésének problémái

*   Elektronikus kommunikáció a polgári perben

* A közeljövőben várható jogszabályváltozások “menetrendje”

* Beadandó iratok átalakítása és elkészítése, aláírása

* ÁNYK és a perkapu használata, iratok feltöltése, letöltése, perkapu kapcsolattartók adminisztrálása

* Beérkező iratok letöltése, megőrzése

* Konzultáció

Részvételi díj

19900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 11.940 Ft/fő + ÁFA, ha a rendezvényre egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük augusztus 26-ig beérkezik hozzánk,

20% kedvezménnyel 15.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése augusztus 26-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu