Modern ügyviteltechnika az ügyvédi irodában

2 napos jogi asszisztens, szoftverfelhasználói továbbképzés

2022. október 11. -
2022. október 12.
10:00-16:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***
Az igazságszolgáltatás és a közigazgatás követelményeinek megfelelően egyre több területen válik szükségessé, hogy a jogi-, ügyvédi irodákban olyan asszisztensek segítsék a jogászi munkát, akik nem kizárólag ügyviteli feladatok ellátására alkalmasak, hanem döntés előkészítésre, egyszerűbb ügyekben való önálló eljárásra is képesek. Képzésünk nekik próbál segítséget nyújtani gyakorlatban bemutatva • a jogi irodákban használandó ügyviteli-, fizetési rendszereket, szoftvereket, programokat, • ill. betekintést nyújtunk a számlázási alapismeretekbe is, hogy gyorsan, hatékonyan tudjanak részvevőink megbirkózni az előttük álló feladatokkal.   Képzésünk a megújult felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) hatálya alá tartozik. A képzésen való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

Főbb témakörök

⇒ Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban (e-szignó, AVDH)
⇒ Számlázási alapismeretek
⇒ Gyakorlati tudnivalók az e-személyi használatáról és a tipikus hibaforrásokról
⇒ E-akta (ÜIR) rendszer használata
⇒ Három fő fizetési mód az e-ügyintézéshez
⇒ ÜK/PK/HK adminisztráció: értesítési szabályok, értesítési profilok, ügykezelők
⇒ ÜK/PK/HK használat: letöltés, feltöltés, tartós tár, címkék
⇒ E-papír használat, keresés, példák
⇒ SZÜF bemutatása, példák, kedvencek
⇒ Konzultáció

 

1 NAP:

10:00-11:30  Előadó: Dr. Lovas Lilla, vezető jogtanácsos – Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban

11:30-12:30  Előadó: Bonácz Zsolt, adószakértő – Számlázási alapismeretek

 12:30-13:30 ebédszünet

 13:30-15:30

Előadó: Dr. Homoki Péter, irodavezető ügyvéd, szabályozási szakjogász – Gyakorlati tudnivalók az e-személyi használatáról és a tipikus hibaforrásokról

Előadó: Dr. Oroszvári Dániel, ügyvéd, – E-akta (ÜIR) rendszer használata

Előadó:   Dr. Szijártó Máté, ügyvédjelölt – Fizetési módok az e-ügyintézéshez

 

2. NAP

10:00-16:00  Előadó: Ardó Péter, ügyvezető

Elektronikus aláírás ügyvédi felhasználásai területei:

  • elektronikus cégeljárás
  • FMH
  • JÜB
  • elektronikus szerződéskötés
  • elektronikus ingatlan nyilvántartás

12:00-13:00 ebédszünet

Elektronikus ügyintézés a gyakorlatban:

  • E-kapcsolattartás
  • E-ügyintézési lehetőségek (bíróság, ügyészség, rendőrség, NAV, kamarák, közjegyzők, végrehajtók stb.)
  • Cégkapu alapok
  • Bíróság, NAV, közjegyzők: beadványok ÁNYK-val, BLANKETTA-val
  • Személyre Szabott Ügyintézési Felület (iForm keresetlevelek)
  • Egyéb e-ügyintézési portálok: IKR, ÖHP, inNOVA, E-PAPÍR

Részvételi díj

89.990 Ft/fő/2 nap + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

76.415 Ft /fő/2 nap + ÁFA, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek

 

 

Az alap részvételi díj tartalmazza:

                • a két napos képzést
                • munkafüzetet
                • jegyzettömböt, tollat
                • a képzés elvégzéséről szóló tanúsítványt
                • Reggeli büfé, üdítő, kávé, 3 fogásos ebéd mindkét nap

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!


KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK

Képzési tájékoztató

Felnőttképzési szerződés

 

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

A konferencia díja költségként elszámolható.

Az ár tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag, a reggeli büfé, valamint a 3 fogásos ebéd költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu