1 NAP:
10:00-11:30 Előadó: Dr. Lovas Lilla, vezető jogtanácsos – Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban
11:30-12:30 Előadó: Bonácz Zsolt, adószakértő – Számlázási alapismeretek
12:30-13:30 ebédszünet
13:30-15:30
Előadó: Dr. Homoki Péter, irodavezető ügyvéd, szabályozási szakjogász – Gyakorlati tudnivalók az e-személyi használatáról és a tipikus hibaforrásokról
Előadó: Dr. Oroszvári Dániel, ügyvéd, – E-akta (ÜIR) rendszer használata
Előadó: Dr. Szijártó Máté, ügyvédjelölt – Fizetési módok az e-ügyintézéshez
2. NAP
10:00-16:00 Előadó: Ardó Péter, ügyvezető
Elektronikus aláírás ügyvédi felhasználásai területei:
- elektronikus cégeljárás
- FMH
- JÜB
- elektronikus szerződéskötés
- elektronikus ingatlan nyilvántartás
12:00-13:00 ebédszünet
Elektronikus ügyintézés a gyakorlatban:
- E-kapcsolattartás
- E-ügyintézési lehetőségek (bíróság, ügyészség, rendőrség, NAV, kamarák, közjegyzők, végrehajtók stb.)
- Cégkapu alapok
- Bíróság, NAV, közjegyzők: beadványok ÁNYK-val, BLANKETTA-val
- Személyre Szabott Ügyintézési Felület (iForm keresetlevelek)
- Egyéb e-ügyintézési portálok: IKR, ÖHP, inNOVA, E-PAPÍR
Részvételi díj
89.990 Ft/fő/2 nap + ÁFA
KEDVEZMÉNYEK
76.415 Ft /fő/2 nap + ÁFA, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek
Az alap részvételi díj tartalmazza:
-
-
-
-
-
-
-
- a két napos képzést
- munkafüzetet
- jegyzettömböt, tollat
- a képzés elvégzéséről szóló tanúsítványt
- Reggeli büfé, üdítő, kávé, 3 fogásos ebéd mindkét nap
-
-
-
-
-
-
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk:
A konferencia díja költségként elszámolható.
Az ár tartalmazza az előadások, konzultáció, oktatási segédanyag, a reggeli büfé, valamint a 3 fogásos ebéd költségeit. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu