DorCo Üzleti Túravezetés

5 érv a DorCo mellett  

A TE nyelveden beszélünk

A hatékony munkához elengedhetetlen, hogy egy nyelvet beszéljünk. Nálunk az egyes területekért felelős tanácsadók évekig dolgoztak vagy tanultak abban a szakmában, ami hozzájuk tartozik. Tisztában vannak azzal, hogy milyen nyűgökkel, bajokkal, kihívásokkal és örömökkel jár a szakmabeliek élete, mert közülük valók. Maguk is a megoldást keresték, majd amikor megtalálták beleszerettek, és azóta segítőként dolgoznak ugyanazon a területen. Ráadásul mi is magyar kisvállalkozás vagyunk, éljük, tapasztaljuk, gyakoroljuk mindazt, amiről beszélünk az ügyfeleinknek.

Célokban és az elérésükhöz szükséges eszközökben gondolkozunk

Nálunk nincsenek üdvözítő megoldások, amik minden bajt elmulasztanak. Aki ilyet keres, nem jó helyen jár. Azoknak a kisvállalkozóknak tudunk eszközöket adni a kezébe, akik felismerték, hogy nekik maguknak kell cselekedniük, és nem kívülről várni a csodát. Nem mágusok vagyunk, hanem segítők. Profik, akik értenek a szakmájukhoz. Munkánk során ezt a tudást, és a hozzákapcsolódó eszköztárat bocsátjuk az ügyfeleink rendelkezésére.

Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk

Kisvállalatoknál minden mindennel összefügg, nincsenek külön álló részlegek, mint a nagy cégeknél. Ezért logikusnak tűnt, hogy egy kézből kezeljük az összes területet, mert így tudjuk vállalni a felelősséget, illetve azt, hogy tényleg minden szolgáltató egy irányba tolja a szekeret.Ezzel sok időt, pénzt és bosszankodást tudunk megtakarítani az ügyfeleknek, akik nyugodtabbak, és jobban tudnak figyelni arra ami az ő dolguk. Mi magunk is nyugodtak vagyunk, mert tudjuk, hogy az ügyfeleink jó kezekben vannak, mert nekünk ez számít!

Pont annyit adunk, amennyit kell

Bár szerteágazó és kiterjedt a szolgáltatási paletta, mi senkire nem erőltetünk semmit, csak azért mert nekünk van olyan. Nem hiszünk a libatömésben. A szolgáltatásaink úgy lettek összeállítva, hogy ki-ki megtalálja benne a saját fejlettségi szintjének és pénztárcájának valót. Illetve saját fejlődési ritmusában, és mindenkori lehetőségeihez mérten tudja azokat igénybe venni. Sokkal inkább hiszünk a hosszútávú együttműködésben, hogy először markoljunk kicsit, azt  tényleg csináljuk is meg, keressünk vele pénzt az ügyfélnek, és utána azt forgassuk vissza. Szigorú követelményeket állítunk saját magunk elé szakmailag, hogy tényleg jót csináljunk, ha úgy tetszik a folyamataink minőségbiztosítottak. A drága erőforrásokkal ésszel bánunk, a szolgáltatásokban minden benne van, ami ahhoz kell, hogy jó legyen, és semmi olyan amitől az agyatlanul drága lenne nem.

Mindezt elégedett, visszatérő ügyfelek igazolják:

Az előadás számomra nagyon tanulságos volt. Megerősített, motivált, seggbe rúgott.... Azóta koncentráltabban dolgozom és foglalkozom a pénzügyi dolgokkal, vezetéssel, és érzem, hogy hatékonyabb is tudok lenni mint eddig. A kép kitisztult a céljaimmal és elvárásaimmal kapcsolatban. Határozottabb vagyok, ami számomra érezhetően pozitív eredményeket hoz. Pl: könyvelőnél. Zarowny Krisztina (Speeditness Stúdiómenedzsment Workshop résztvevő)
“2 éve dolgozunk együtt. Segítettek szalonunk új arculatának megteremtésében. Marketing stratégiánk kialakításában óriási segítséget nyújtottak. Cégünk átállt google rendszerre melynek előnyeit megmutatták, betanították. Számos kampányunkban nyújtanak, nyújtottak segítséget ötleteikkel, gyakorlatiasságukkal és hatékony, tárgyilagos kommunikációjukkal. Tudnak és szeretnek felelősséget vállalni . Az aktuális közös munkára nagyon rá tudnak hangolódni megkönnyítve ezzel a mi munkánkat is. Sokat tanultunk, tanulunk tőlük.” Mrenkó Szilvia, az Ergoline Budakeszi üzletvezetője
Dórát kiváló kommunikációs és marketing szakértőként ismertem meg. Már az első beszélgetésünk során kitűnt a felkészültsége és az elhivatottsága. Az ő kreativitása és körültekintő szervezői készségének hála a NARTARCHITECTS Épitész stúdió megtette az első lépést a nemzetközi piac irányába. Molnár Péter - NARTARCHITECTS Épitész stúdió
"Élvezet volt velük dolgozni. Kreatívak, gyorsak, körültekintőek. Nagyon jól tudnak kérdezni, ami hatalmas előny, mivel számunkra idegen volt ez az egész webes világ, mégis döntéseket kellett hoznunk, és ebben nagyon nagy segítséget kaptunk tőlük." Módosz Írisz, HAVALDA BŐR
 

5 érv a DorCo mellett

 

A TE nyelveden beszélünk

A hatékony munkához elengedhetetlen, hogy egy nyelvet beszéljünk.

Nálunk az egyes területekért felelős tanácsadók évekig dolgoztak vagy tanultak abban a szakmában, ami hozzájuk tartozik. Tisztában vannak azzal, hogy milyen nyűgökkel, bajokkal, kihívásokkal és örömökkel jár a szakmabeliek élete, mert közülük valók. Maguk is a megoldást keresték, majd amikor megtalálták beleszerettek, és azóta segítőként dolgoznak ugyanazon a területen.

Ráadásul mi is magyar kisvállalkozás vagyunk, éljük, tapasztaljuk, gyakoroljuk mindazt, amiről beszélünk az ügyfeleinknek.


Célokban és az elérésükhöz szükséges eszközökben gondolkozunk

Nálunk nincsenek üdvözítő megoldások, amik minden bajt elmulasztanak. Aki ilyet keres, nem jó helyen jár.

Azoknak a kisvállalkozóknak tudunk eszközöket adni a kezébe, akik felismerték,
hogy nekik maguknak kell cselekedniük, és nem kívülről várni a csodát.
Nem mágusok vagyunk, hanem segítők. Profik, akik értenek a szakmájukhoz.
Munkánk során ezt a tudást, és a hozzákapcsolódó eszköztárat bocsátjuk az ügyfeleink rendelkezésére.


Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk

Kisvállalatoknál minden mindennel összefügg, nincsenek külön álló részlegek, mint a nagy cégeknél.
Ezért logikusnak tűnt, hogy egy kézből kezeljük az összes területet, mert így tudjuk vállalni a felelősséget,
illetve azt, hogy tényleg minden szolgáltató egy irányba tolja a szekeret.Ezzel sok időt, pénzt és bosszankodást tudunk megtakarítani az ügyfeleknek, akik nyugodtabbak, és jobban tudnak figyelni arra ami az ő dolguk. Mi magunk is nyugodtak vagyunk, mert tudjuk, hogy az ügyfeleink jó kezekben vannak, mert nekünk ez számít!

Pont annyit adunk, amennyit kell

Bár szerteágazó és kiterjedt a szolgáltatási paletta, mi senkire nem erőltetünk semmit, csak azért mert nekünk van olyan. Nem hiszünk a libatömésben.

A szolgáltatásaink úgy lettek összeállítva, hogy ki-ki megtalálja benne a saját fejlettségi szintjének és pénztárcájának valót. Illetve saját fejlődési ritmusában, és mindenkori lehetőségeihez mérten tudja azokat igénybe venni.
Sokkal inkább hiszünk a hosszútávú együttműködésben, hogy először markoljunk kicsit, azt  tényleg csináljuk is meg, keressünk vele pénzt az ügyfélnek, és utána azt forgassuk vissza.

Szigorú követelményeket állítunk saját magunk elé szakmailag, hogy tényleg jót csináljunk, ha úgy tetszik a folyamataink minőségbiztosítottak. A drága erőforrásokkal ésszel bánunk, a szolgáltatásokban minden benne van, ami ahhoz kell, hogy jó legyen, és semmi olyan amitől az agyatlanul drága lenne nem.


Mindezt elégedett, visszatérő ügyfelek igazolják:

Az előadás számomra nagyon tanulságos volt. Megerősített, motivált, seggbe rúgott….
Azóta koncentráltabban dolgozom és foglalkozom a pénzügyi dolgokkal, vezetéssel, és érzem, hogy hatékonyabb is tudok lenni mint eddig.
A kép kitisztult a céljaimmal és elvárásaimmal kapcsolatban. Határozottabb vagyok, ami számomra érezhetően pozitív eredményeket hoz. Pl: könyvelőnél.

Zarowny Krisztina (Speeditness Stúdiómenedzsment Workshop résztvevő)

“2 éve dolgozunk együtt. Segítettek szalonunk új arculatának megteremtésében.
Marketing stratégiánk kialakításában óriási segítséget nyújtottak. Cégünk átállt google rendszerre melynek előnyeit megmutatták, betanították.

Számos kampányunkban nyújtanak, nyújtottak segítséget ötleteikkel, gyakorlatiasságukkal és hatékony, tárgyilagos kommunikációjukkal. Tudnak és szeretnek felelősséget vállalni .
Az aktuális közös munkára nagyon rá tudnak hangolódni megkönnyítve ezzel a mi munkánkat is. Sokat tanultunk, tanulunk tőlük.”

Mrenkó Szilvia, az Ergoline Budakeszi üzletvezetője

Dórát kiváló kommunikációs és marketing szakértőként ismertem meg. Már az első beszélgetésünk során kitűnt a felkészültsége és az elhivatottsága. Az ő kreativitása és körültekintő szervezői készségének hála a NARTARCHITECTS Épitész stúdió megtette az első lépést a nemzetközi piac irányába.

Molnár Péter – NARTARCHITECTS Épitész stúdió

„Élvezet volt velük dolgozni. Kreatívak, gyorsak, körültekintőek. Nagyon jól tudnak kérdezni, ami hatalmas előny, mivel számunkra idegen volt ez az egész webes világ, mégis döntéseket kellett hoznunk, és ebben nagyon nagy segítséget kaptunk tőlük.”

Módosz Írisz, HAVALDA BŐR