Elek Márton

Elek Márton

Borháló borkereskedések

Elek Márton a 2010-ben induló szentendrei borkereskedés társtulajdonosaként a folyóborkereskedés megreformálásával és a marketing tudatos használatával 5 év alatt 50 egységből álló franchise rendszerben működő cégcsoportot épített társaival. A mostanra 1 milliárdos árbevételű csoport idén 30%-kal tervezi bővíteni egységeinek számát és meg fog jelenni legalább egy külföldi piacon. Mindezt azután, hogy 2015-ben majdnem bedőlt a cég… Elek Márton külsősként érkezett a borkereskedelem területére. Előző vállalkozása a Geppetto belsőépítész iroda, melyet szintén elsők között tart nyílván saját területén a szakma. A közös bennük az, hogy első a vevői élmény biztosítása, a személyesség, közösség építés és az élet élvezetének elérhetővé tétele szélesebb csoportok számára. Ezt a szemléletet jutalmazta 2016-ban az év kereskedője díj odaítélésével a MasterCard ügyfélélmény kategóriában, vagy 2015-ben és 2014-ben a Franchise Szövetség innovációs díjával. Márton mint mindig, most is izgalmas nézőpontot ad egy vállalkozás küldetéséről, értékéről, nehézségeiről.