(2 kredit) Az e-aláírás jogszabályi háttere és szerepe a vállalati digitalizációban

Kreditpontos jogi gyakorlati képzés

2024. október 29.
10:00 - 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

A nap folyamán résztvevőink betekintés nyernek az elektronikus aláírások világába. Megismerhetik az elektronikus aláírás jogi alapjait, jogszabályi előírásait. Előadónk a Microsec Zrt. képviselőjeként, az E-szignó program gyakorlati használatában nyújt segítséget.

 

MEGSZEREZHETŐ KREDITPONTOK ÜGYVÉDEKNEK:  2 kreditpont

A kreditpontok megszerzésének feltétele az előadáson való részvétel!

 

Tájékoztató az ügyvédek kötelező kreditpontos továbbképzéséről>>

Főbb témakörök

• Aláírás elektronikusan vs. papíron
• E-aláírás jogi háttere:

  • eIDAS Rendelet
  • E-ügyintézési tv. 2015. évi CCXXII.
  • E-ügyintézési Korm. Rend. 451/2016
  • Bizalmi szolgáltatási BM Rend. 24/2016  Bizalmi szolgáltatások

•  Elektronikus bélyegző
•  Hitelesítés
•  Elektronikus írásbeliség, aláírások típusai, joghatása
•  AVDH
•  Joghatással nem bíró „digitális aláírások”
•  Hiteles másolatkészítés
•  Konzultáció

Digitális állampolgárság és ealáírás szerepe a vállalati digitalizációban. (dr. Fehér Zsófia)

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

19.710 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.
21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  október 28-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában és az online előadáson való részvételt.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A kreditpontos igazolások kiadásának feltétele:

  • A rendezvényen való minimum 95%-os részvétel. A hallgató rendszerbe való be- és kijelentkezését a rendszer naplózza!
  • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatok megadása

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Jelen rendezvény főszervezője partnercégünk, a System Media Kft. A továbbképzés az OAB nyilvántartásában partnercégünk nevén szerepel, kreditigazolást a résztvevőknek ők állítanak ki, ezért a kreditigazolás kiállításához szükséges adatok a részükre továbbításra kerülnek.
6. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu