2017. évi változások a közbeszerzésekben

2017. február 23.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Danubius Hotel Arena ****

Évkezdő közbeszerzési konferenciánkon a 2017. január 1-jétől alkalmazandó jogszabályi változások bemutatására koncentrálunk.  A jogszabály-változások ismertetése mellett az utolsó hónapok legfrissebb és legérdekesebb döntőbizottsági határozataiból is szemezgetünk a jogalkalmazási tapasztalatok bemutatása érdekében.

Főbb témakörök

▪ Három ajánlat bekérésének kötelezettsége 1 millió forinttól
▪ Alkalmazandó eljárásrend meghatározása, átmenet az uniós és nemzeti eljárásrendben, választási lehetőség az egyes nemzeti eljárások között
▪  Új kötelező kizáró ok
▪ A szükséges mérték az alkalmasság előírásakor
▪ A kapacitást nyújtó szervezetek
▪ A kétlépcsős bírálat kiigazítása
▪ Új eredeménytelenségi okok
▪ Nemzeti eljárásrend alkalmazása, értékhatárok változása
▪ Az összefoglaló tájékoztatással induló eljárás kiigazításai
▪ Az „5 ajánlattevős” eljárás v „4 ajánlattevős” eljárás
▪ Az 50%-os szabály törlése szolgáltatás-megrendeléseknél, és átalakítása építési beruházásoknál
▪ A közvetlen kifizetési szabályok változása
▪ Előleg-szabályok pontosodása
▪ A de-minimis szerződés-módosítási eset pontosítása
▪  Felkészülés a kötelező elektronikus közbeszerzésre
▪  Joggyakorlat egyes kiemelt témakörök kapcsán

Részvételi díj

29.900 Ft + Áfa

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek és jelentkezésük február 20-ig beérkezik hozzánk.

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése február 20-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu