(4 kredit) Az elektronikus cégeljárás gyakorlata

Kreditpontos jogi gyakorlati képzés

2023. szeptember 21.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

Az elektronikus cégeljárás lényege, hogy a cégbíróság az érintett cégeket elektronikus úton jegyzi be és tartja nyilván, valamint a jogi képviselők az interneten keresztül intézhetik a cégadatok változásaival kapcsolatos ügyeket.

Megújult cégeljárás képzésünkön az elektronikus cégeljárás általános gyakorlatán túlmenően ismertetjük a távmunka széles körű elterjedése kapcsán bevezetett és az új törvény adta lehetőségeket kihasználó, korszerű módszereket, úgy mint:

• Távazonosítás, távaláírás/távelőttemezés, távellenjegyzés
• Okiratok ügyfél általi elektronikus hitelesítése, elektronikus ellenjegyzése, hosszú távú megőrzése online cégalapítás
• Bemutatjuk a nagy méretű mellékletek feltöltését is lehetővé tevő új cégeljárás portál használatát
• Az ismertetett új eljárásokat gyakorlati példán keresztül is szemléltetjük

 

MEGSZEREZHETŐ KREDITPONTOK ÜGYVÉDEKNEK:  4 kreditpont

A kreditpontok megszerzésének feltétele az előadáson való részvétel!

 

Tájékoztató az ügyvédek kötelező kreditpontos továbbképzéséről>>

Főbb témakörök

• Jogszabályi háttér  Technikai feltételek
• A cégbejegyzés/változásbejegyzés, online cégalapítás folyamata
• Azonosítás / távazonosítás, JÜB, Tényleges tulajdonosi nyilvántartás
• Távelőttemezés, távellenjegyzés
• Videófelvétel hitelesítése, archiválása
• Ügyvédi nyilvántartás
• Az okiratok szkennelése, okiratátalakítás
• Formanyomtatványok, nyomtatványkitöltők
• Elektronikus hitelesítés, elektronikus ellenjegyzés
• Illeték, közzétételi díj megfizetése
• Elektronikus kérelem e-akta elkészítése, aláírása, beküldése
• Online cégalapítás mintafeladat
• Változásbejegyzés elektronikus hitelesítéssel mintafeladat
• Cégtörvényességi beadvány mintafeladat
• Cégeljárás portál, nagy méretű akták feltöltése
• Digitális tértivevény, tanúsítvány, végzés
• Céginformáció kérés (hiteles, nem hiteles)
•  Egyszerűsített végelszámolás befejezés bejelentése (SZÜF)
• Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

22.410 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában és az online előadáson való részvételt.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A kreditpontos igazolások kiadásának feltétele:

  • A rendezvényen való minimum 95%-os részvétel. A hallgató rendszerbe való be- és kijelentkezését a rendszer naplózza!
  • A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szeptember 1-től életbe lépett módosító rendelkezései értelmében szükséges adatbekérő űrlapot kitöltése

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Jelen rendezvény főszervezője partnercégünk, a System Media Kft. A továbbképzés az OAB nyilvántartásában partnercégünk nevén szerepel, kreditigazolást a résztvevőknek ők állítanak ki, ezért a kreditigazolás kiállításához szükséges adatok a részükre továbbításra kerülnek.
6. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu