7 szokás szeminárium

„ A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása”

2016. november 15.
9:00 – 17:00
(Regisztráció: 8:00-8:55-ig)
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont

1 napos szeminárium formájában az idei évben csak egy időpontban, csak nálunk!

Ez a szeminárium a világ első számú személyes eredményességet fejlesztő programjaként vált ismertté. A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása® – Szemléletformáló program új, 4.0 verziója ötvözi az eredményesség örök érvényű alapelveit a modern technika és gyakorlat vívmányaival.

 

7-szokas-szeminarium_logo

 Lehetünk bármily kompetensek, nem fogunk tudni fenntartható sikert elérni, ha nem vagyunk képesek önmagunk eredményes vezetésére, mások megnyerésére és lelkesítésére, ill. saját tudásunk és képességeink folyamatos fejlesztésére és megújítására – ezek a személyes, csapat- és szervezeti szintű eredményesség alapfeltételei.

A 7 SZOKÁS ÍGÉRET

A kiemelkedően eredményes emberek 7 szokása® -Szemléletformáló program 4.0 bizonyítottan működő személyes eredményességet fejlesztő megoldás (operációs rendszer), amely három szinten javítja a vezetői készségeket:

1. SZEMÉLYES / EGYÉNI SZINTEN

√ érettséget, nagyobb teljesítményt és önmagunk eredményesebb irányítását eredményezi.

√ a lézerfókusz és a gondos tervezés által segíti

√ a kulcsprioritások megvalósítását.

2. CSAPAT SZINTEN

√ növeli a csapattagok aktivitását, elkötelezettségét és együttműködését.

√ fejleszti a kommunikációs képességeket és erősíti a kapcsolatokat.

3. SZERVEZETI SZINTEN

√ olyan keretrendszert hoz létre, amely elősegíti a szervezeti alapértékek megteremtését és megerősödését és kiemelkedően eredményes kultúra kialakítását.

√ olyan – jelenlegi és potenciális – vezetőket fejleszt, akik nemcsak szakértelemmel, de kiváló jellemmel is bírnak.

7-szokas-szeminarium

 

Főbb témakörök

1. SZOKÁS: LÉGY PROAKTÍV!®

• arra koncentrálnak, és azon dolgoznak, amire hatással lehetnek, nem pedig arra, amire nem.
2. SZOKÁS: TUDD ELŐRE, HOVÁ AKARSZ ELJUTNI!®

• meghatározzák a siker világos kritériumait, és megvalósítási tervet készítenek.
3. SZOKÁS: ELŐSZÖR A FONTOSAT!®

• rangsorolják, és – a folytonosan sürgető feladatok ellenében is – megvalósítják legfontosabb céljaikat.
4. SZOKÁS: GONDOLKODJ NYER-NYERBEN!®

• a magas bizalmi szintű kapcsolatoknak köszönhetően eredményesebben működnek együtt.
5. SZOKÁS: ELŐSZÖR ÉRTS, AZTÁN ÉRTESD MEG MAGAD!®

• a mások szükségleteinek és nézőpontjának mély megértése által befolyásolnak másokat.
6. SZOKÁS: TEREMTS SZINERGIÁT!®

• a munkatársi diverzitást kihasználva innovatív és minden kulcs érintett számára kielégítő megoldásokat alkotnak.
7. SZOKÁS: ÉLEZD MEG A FŰRÉSZT!®

• a megújulást biztosító tevékenységek által növekvő motivációra, energiára és munka-magánélet egyensúlyra tesznek szert.

Szakmai partnereink

Megjelenés

Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.

A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít, azon vállalkozások számára, amelyek szeretnének közvetlen kapcsolatba kerülni értékesítési vezetőkkel, értékesítőkkel, vagy szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.

Tervezett létszám: 280 fő
Jelenjen meg az Ön cége is támogatóként, kiállítóként rendezvényünkön!

Megjelenési, kiállítói lehetőségek:

√ Megjelenés az elő-kommunikációban logóval, névvel (hírlevél, online felületek, írásos kiadvány, vagy programfüzet)

√ Molinó, roll-up elhelyezése a konferencián a kiállítói térben

√ A kiállítói üdvözlő csomagban ismertetők/ajándékok elhelyezése

√ Saját stand, 2db kiállítói asztal

√ Hogyan legyél hatékony kiállító?! című szemináriumon való részvétel

 

További információért keresse Rott Andreát a  +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

 

25% kedvezménnyel 22.425 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése november 10-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

A részvételi díj tartalmazza:

* szakmai képzés kényelmes székekkel és asztalokkal berendezett konferenciateremben
* szakmai anyag kiadványa
* a reggeli regisztráció ideje alatt, egészen a konferencia kezdetéig reggeli sütemény, frissítő és kávé várja az érkezőket

Egyéb információk:

A részvételi díjat a rendezvény előtt, átutalással kérjük kiegyenlíteni legkésőbb a rendezvény napjáig.

Az ár tartalmazza a reggeli sütemények, frissítő, kávé, tea, valamint a kiadvány költségét. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után közterheket kell fizetni, ezért az általunk kiállított számlán a költségeket megbontjuk!

A rendezvény keretein belül ebédet rendelni nem lehet.
A Lurdy Házban konferenciaszintjén számos gyors étterem és kávézó várja szeretettel az ebédelni vágyókat!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

További rendezvényeink

Previous Next