A közbeszerzés alapjai – Bevezetés a közbeszerzésbe – Közbeszerzési Alapképzés

2018. november 07. -
2018. november 08.
10:00 - 15:30
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
THK 60 Irodaház ( volt OKISZ Inkubátorház)

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban elfogadni! Köszönjük szíves megértését!


A képzés célja a közbeszerzés szabályrendszerének alapjaival való megismerkedés, könnyebb tájékozódás a jogszabályok között. A képzést követően a részvevők könnyebben eligazodnak a közbeszerzési eljárások között, azonosítani tudják a főbb közbeszerzési eljárási lépéseket és az eljárások szereplőit. A cél a közbeszerzés szóhasználatának elsajátítása mellett a teljes intézményrendszer és közbeszerzési eljárási logika elsajátítása. A képzés során kitérünk az elektronikus közbeszerzés alapjaira is, hiszen ma már a közbeszerzési eljárásokat elektronikusan lehet lebonyolítani, ezért gyakorlati tapasztalatokat, hasznos ismereteket is megosztunk a résztvevőkkel.   Képzésünket ajánljuk olyan cégeknek vagy intézmények munkatársainak, akik
  • közbeszerzéseken akarnak indulni,
  • külső szakmai segítség nélkül, “házon belül” kívánják lebonyolítani közbeszerzéseiket.
Ajánljuk továbbá képzésünket olyan szakasszisztenseknek, akik közbeszerzési szakemberek mellett dolgoznak.
  • Előadóink a magyar és nemzetközi közbeszerzési szakma elismert szakértői, közbeszerzési rendezvényeink állandó résztvevői.
A képzés elvégzéséről államilag akkreditált és engedélyezett tanúsítványt állítunk ki! A képzés kiscsoportos képzés (max. 40 fő)!

Főbb témakörök

* A közbeszerzés intézményrendszere

* Közbeszerzési jogszabályok

* Információszerzés a közbeszerzésben

* A közbeszerzés hatálya, a közbeszerzési eljárás főbb szereplői

* Közbeszerzési eljárásrendek, főbb eljárási szabályok

* Eljárástípusok, eljárások ütemezése

* A közbeszerzési szerződés teljesítése, módosítása

* A közbeszerzési jogorvoslat rendszere

* Jogorvoslat kezdeményezése, jogorvoslati eljárás

* Elektronikus közbeszerzés

* Konzultáció

Részvételi díj

64.800 Ft + Áfa / fő / 2 nap

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 38.880 Ft + ÁFA/fő/2 nap,  ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek,
25% kedvezménnyel 48.600 Ft + ÁFA/fő/2 nap,  ha jelentkezése október 15-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kétnapos kiscsoportos képzés, valamint az étkezés (reggeli büfé, kávé, üdítők és a szendvicsebédek) költségét. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu