A közbeszerzési szerződések sajátosságai, jogorvoslati döntések, avagy a sikeres beszerzés kulcsa a jó szerződés

Közbeszerzési Reggeli

2019. május 23.
9:00 - 12:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

A közbeszerzésekről szóló törvény részletes szabályokat tartalmaz a szerződések tartalma, megkötése, módosítása, teljesítése vonatkozásában. A szeminárium a közbeszerzési szabályozás gyakorlatban felmerülő értelmezési problémáiról szól, mely a rendelkezésünkre álló jogorvoslati tapasztalatok alapján kerül ismertetésre. Külön érdekessége a témának a szerződések teljesítésével kapcsolatban megjelent jogorvoslati döntések, a teljesítés, a módosítás és az ellenőrzés szabályai.

Jöjjön el szakmai képzésünkre, hogy naprakész gyakorlati tudást szerezzen szakértő előadóinktól!

Főbb témakörök

▪ Szerződés tartalmi sajátosságai

▪ Szerződéskötés

▪ A szerződés teljesítésében résztvevők köre és változása

▪ Alvállalkozócsere

▪ Kapacitást biztosító szervezet bevonása, alvállalkozó bevonásának mértéke

▪ Teljesítés és számlakifizetés

▪ Szerződés és az EKR, közzététel és nyilvánosság

▪ Szerződésmódosítás korlátai és lehetőségei

▪ Szerződési biztosíték mértéke

▪ Szerződés-ellenőrzése

▪ Szerződés semmissége

▪ Építési beruházások sajátosságai, tartalékkeret, kifizetések, pótmunka/többletmunka

▪ Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

35% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

15% kedvezménnyel  21.165 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 13-ig beérkezik hozzánk.

5% kedvezménnyel  23.655 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 20-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

 


  

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, apró sütemény, szendvics költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu