ADATVÉDELEM 2019-2020.

A GDPR alkalmazásának gyakorlata

2019. december 11.
9:00 - 17:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
Már másfél éve, hogy mindenkire vonatkozóan kötelezően alkalmazni kell a GDPR előírásait Magyarországon is. Azóta kevesebbet hallunk az adatvédelem fontosságáról a médiában, de a Hatóság dolgozik, elvár, figyel, és indokolt esetben büntet.
  • Meghozta a várt változásokat a szabályozás a személyes adatok kezelése terén?
  • Mi változott a gazdálkodók életében az elmúlt időszakban?
  • Igaz, hogy az adatkezelések reflektorfénybe kerülésével az ügyfelek komolyabban büntetik azokat, akik hibáznak?
  • Mit tesz a NAIH? Zajlanak a hatósági ellenőrzések?
  • Mit tanulhatunk a Hatóság határozataiból, állásfoglalásaiból?
  • Valóban az egyik legfontosabb lépés az ügyfelekkel való kommunikáció és az incidensbejelentés?
  • Mire számíthatunk 2020-ban?
Év végi adatvédelmi konferenciánkon a NAIH elnöke és országosan elismert adatvédelmi szakértő előadóink kizárólag a gyakorlatra koncentrálnak. Feldolgozott jogeseteken, bírói joggyakorlaton keresztül mutatják be az adatvédelmi tevékenységek mindennapi teendőit.

Főbb témakörök

9.00-9.45     Megnyitó – A Hatóság feladatai, 2020-as irányelvek

előadó: Dr. Péterfalvi Attila, a NAIH elnöke

  • Hatósági tapasztalatok, konkrét ügyek, feladatok
  • A Hatóság vizsgálati szempontjai
  • Mit hoz 2020?

9.45-11.45    A NAIH és az Európai Adatvédelmi Hatóságok konkrét ügyei, felkészülés az ellenőrzésre

előadó: dr. Osztopáni Krisztián, szakértő, SBGK ügyvédi iroda

  • Konkrét határozatok, ügyek
  • GDPR esettanulmányok a NAIH és más Európai Adatvédelmi Hatóságok gyakorlatából
  • Ellenőrzési kritériumok, a Hatóság vizsgálati szempontjai
  • GDPR megfelelést elősegítő dokumentumok a gyakorlatban: jogos érdek dokumentálása, belső adatvédelmi szabályzat, adatvédelmi hatásvizsgálat

11.45-12.45     ebédszünet

12.45-14.45     Adatvédelmi gyakorlat a munkahelyen és az online felületeken

előadó: Dr. Kulcsár Zoltán, adatvédelmi szakértő, PPOS

  • A munkavállaló megfigyelése: a kamerás megfigyelőrendszer, a céges számítógép, a levelező rendszer ellenőrzésének szabályai
  • Mt. módosítások alkalmazása
  • Kritikus hibák
  • Honlapok, webáruházak adatkezeléseinek gyakorlata
  • Sütik, hírlevelek a gyakorlatban
  • Ügyfélkezelés adatvédelmi sajátosságai

14.45-15.00     szünet

15.00-17.00     Incidenskezelések és a hatásvizsgálat kapcsolata, adattovábbítások a gyakorlatban

előadó: Dr. Farkas Tamás, adatvédelmi szakjogász, ISO 27001 vezető auditor, a MADAT elnöke

  • Mikor kell bejelentenünk egy adatvédelmi incidenst?
  • Milyen formátumban és tartalommal tegyük meg?
  • Az incidenskezelés és a hatásvizsgálat kapcsolata
  • Hogyan fogjunk hozzá a hatásvizsgálathoz?
  •  Miben segít a hatásvizsgálat a 2020. év költségtervezésnél?
  • Az adatok „export-importálása”, cégcsoportok belül, vagy kívül
  • Anya-, leányvállalatok, külföldi partnerek adatmegosztásai
  • Adatmegosztási dilemmák, adatáramlás

Részvételi díj

39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

50% kedvezménnyel 19.950 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől/intézménytől legalább 3, vagy több fő jelentkezik.

40% kedvezménnyel 23.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől/intézménytől 2 fő jelentkezik.

30% kedvezménnyel 27.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 9-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 


 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu