Adatvédelmi szakemberek, adatvédelmi tisztviselők, DPO-k gyakorlati továbbképzése

Hatásvizsgálat, incidenskezelés, jogalap választás, Covid-19-cel kapcsolatos adatkezelések a gyakorlatban

Maximum létszám: 40 fő
2022. december 13.
9:00 - 15:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
CEU Konferencia Központ / Online ÉLŐ előadás
Az elmúlt években országos szinten több, mint 2000-en vettek részt adatvédelmi tisztviselő képzéseinken és tettek sikeres vizsgát a képzés után. Sokan közülük DPO-ként, sokan adatvédelmi szakemberként, és van, aki cégvezetőként alkalmazza napi szinten az ott megszerzett tudást. A GDPR szabályainak betartása sokunknak még mindig nagy fejtörést okoz, amit nem könnyített meg az elmúlt években kialakult járványhelyzet. Ügyfeleink részéről felmerült az igény a továbbképzésre, ezért egy olyan gyakorlati napot kínálunk számukra, ahol a tapasztalatok során felmerült kérdések megvitatása kapja a főszerepet.  

A képzés a DPO-képzéshez hasonlóan kiscsoportos formában (max. 40 fő) kerül megrendezésre. Jelentkezéseket a beérkezések sorrendjében, a szabad helyek függvényében tudunk fogadni.

 

A képzést ajánljuk figyelmébe mindazoknak: – akik elvégezték az Infoszféra Kft. DPO képzését – akik elvégezték más cégek DPO képzését – akik nem végeztek el DPO képzést, de adatvédelmi tisztviselőként, vagy adatvédelmi szakértőként dolgoznak – és mindazoknak akik az ismereteiket szeretnék az adatvédelem témakörében bővíteni.

Főbb témakörök

• Az európai hatóságok esetjoga
• A NAIH tapasztalatok, állásfoglalások, bírságok, konkrét esetek
• Egy adatkezelés elindítása
• Új adatkezelés esetén mire kell odafigyelni, milyen adatvédelmi teendői vannak?
• Személyes adat vagy sem?
• Hogyan döntsek? Melyik jogalapot válasszam?
• Adatkezelő vagy adatfeldolgozó, mi az adatkezelés jogalapja?
• Hogyan kell elkészíteni egy adatkezelési tájékoztatót?
• Példák adatkezelési tájékoztatókra
• Profilalkotás, big data
• Érdekmérlegelési teszt a gyakorlatban
• Hatásvizsgálat a gyakorlatban
• Milyen esetben és hogyan kell adatvédelmi hatásvizsgálatot készíteni?
• Incidenskezelés a gyakorlatban
• A Covid-19-cel összefüggő adatkezelés – igény szerinti mélységben
• Önök kérték – képzés tematikáját és tartalmát is alakíthatják a résztvevők.

 

A továbbképzésen lehetőség van a céges honlapok gyorselemzésére a résztvevők és az előadó segítségével. A jelentkezők előzetesen leadhatják kérdéseiket, témafelvetéseiket az előadónak, aki azokat beiktatja a napi programba. Küldjék el előzetesen kérdéseiket és a nap során minden résztvevő által felvetett probléma átbeszélésére sort kerítünk, megoldjuk!
(Minden előzetes kérdést az info@infoszfera.hu email címre várunk)

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén

39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

29.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 9-ig beérkezik hozzánk.

 

Online részvétel esetén

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

24.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 9-ig beérkezik hozzánk.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

 


KAPCSOLÓDÓ DOKUMENTUMOK

Képzési tájékoztató

Felnőttképzési szerződés

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza a tantermi részvétel és az információs anyag költségét.

Az ár online részvétel esetén tartalmazza az online részvételt és a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu

 

KÉPZÉSI TÁJÉKOZTATÓ >>