Adatvédelmi szakemberek, adatvédelmi tisztviselők, DPO-k gyakorlati továbbképzése – Békéscsaba

Hatásvizsgálat, incidenskezelés a gyakorlatban

Maximum létszám: 40 fő
2019. november 18.
9:00 - 16:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Az elmúlt években országos szinten sok százan vettek részt adatvédelmi tisztviselő képzéseinken és tettek sikeres vizsgát a képzés után. Sokan közülük DPO-ként, sokan adatvédelmi szakemberként, és van, aki cégvezetőként alkalmazza napi szinten az ott megszerzett tudást.

A GDPR szabályainak betartása még mindig sokuknak nagy fejtörést okoz.

Tudjuk, a szabályok időről időre változnak, és a gyakorlat során rengeteg kérdés merülhet fel. A továbbképzés tehát mindenkinek a saját érdeke, így ügyfeleink részéről is felmerült az igény. Az ő visszajelzéseik alapján egy olyan gyakorlati napot állítottunk össze, ahol a tapasztalatok során felmerült kérdések megvitatása kapja a főszerepet. A gyakorló szakemberek számára is sok még a nehezen megválaszolható kérdés. A rendezvény során külön hangsúlyt kapnak a kérdéses esetek! (Várjuk az előzetes kérdéseiket, melyeket név nélkül feldolgozunk és megválaszolunk a képzés során.) A képzés a DPO-képzéshez hasonlóan kiscsoportos formában (max. 40 fő) kerül. Jelentkezéseket a beérkezések sorrendjében, a szabad helyek függvényében tudunk fogadni.   A képzést ajánljuk figyelmébe mindazoknak: -akik nem akarnak ijedten elmenekülni, inkább szeretnének felkészülni arra az esetre, ha az adatvédelmi hatóság (NAIH) szeretné jobban megismerni a adatkezelésüket! - akik az Infoszféra Kft. DPO képzését végezte el, - akik más cégek DPO képzését végezte el, - akik nem végezett el önálló DPO képzést, de feladata az adatvédelem, adatvédelmi tisztviselőként, vagy adatvédelmi szakértőként dolgoznak - és mindazoknak akik az ismereteiket szeretnék a témában bővíteni  

Főbb témakörök

  • Az európai hatóságok esetjoga
  • A NAIH 2018, 2019-es tapasztalatai
  • A NAIH bírságok esetei, tanulságai
  • Új adatkezelés esetén mire kell odafigyelni, milyen adatvédelmi teendői vannak?
  • Személyes adat vagy sem?
  • Mi az adatkezelés jogalapja?
  • Adatkezelő vagy adatfeldolgozó vagyok?
  • Az adatvédelmi nyilvántartás jelentősége?
  • Adatvédelmi szabályzatot, vagy adatkezelési tájékoztatót készítsünk?
  • Mikor és hogyan kell elkészíteni egy adatkezelési tájékoztatót?
  • Érdekmérlegelési teszt a gyakorlatban
  • Milyen esetben és hogyan kell adatvédelmi hatásvizsgálatot készíteni?
  • Incidenskezelés – hogyan?
  • Önök kérték rész, ahol a képzés tematikáját és tartalmát is alakíthatják a résztvevők.

 

A továbbképzésen lehetőség van a céges honlapok gyorselemzésére a résztvevők és az előadó segítségével. A jelentkezők előzetesen leadhatják kérdéseiket, témafelvetéseiket az előadónak, aki azokat beiktatja a napi programba.
(Minden előzetes visszajelzést a rendezveny@infoszfera.hu email címre várunk)

Részvételi díj

39.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel  27.930 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel  31.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 10-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 


 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a képzésen való részévétel díját.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu