Adózási formák társas vállalkozásoknál, a szabályzatok jelentősége

TAO vagy Kiva? Lehetőségek, előnyök, hátrányok; A kötelező számviteli szabályzatok és azok tartalmi követelményei

2024. május 29.
9:00 - 13:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online előadások - ÉLŐ

Egy vállalkozás működésének alapja, hogy alaposan körül járva a befolyásoló tényezőket kiválasszuk a legideálisabb adózási formát. A megfelelő adózási forma kiválasztásához az adott vállalkozás sajátosságait kell figyelembe venni és minden esetben egyedileg kell számításokat végezni. Egy jó adózási döntéssel a cég eredménye nagymértékben befolyásolható!

 

Szakmai napunkon bemutatjuk a lehetőségeket és az egyes adózási formák főbb ismérveit, kiemeljük az előnyöket és hátrányokat, majd azokat összehasonlítva megnézzük, hogy ugyanazon feltételek fennállása esetén az egyes adózási formáknál a bevétel, illetve nyereség mekkora hányada marad meg adófizetési kötelezettségek teljesítése után.

A cégek gördülékeny működéséhez elengedhetetlen a számviteli szabályzatok megléte. Az előadás során ismertetjük, hogy melyek a legfontosabb és kötelező szabályzatok 2024-ben és részletesen bemutatásra kerülnek ezek kötelező tartalmi elemei is.

 

A résztevőknek lehetőségük nyílik feltenni kérdéseiket, melyekre a nap során válaszokat és megoldási javaslatot kapnak szakértőnktől.

Főbb témakörök

  1. Társasági adó
    • A társasági adó hatálya
    • Az adózás előtti eredmény jelentősége
    • Adóalap korrekciók tételek
    • Társasági adó számítása, figyelembe vehető adókedvezmények
    • Bevallási, adó- és adóelőleg fizetési kötelezettség
  2. Kisvállalati adó
    • A választhatóság feltételei
    • A kisvállalati adózás lényeges elemei
    • Személyi jellegű kifizetések jelentősége
    • Adóalapot befolyásoló tételek
    • Adó mértéke
    • Bevallási, adó- és adóelőleg fizetési kötelezettség
  3. Számviteli szabályzatok
    • A számviteli törvény főbb rendelkezései
      1. A számviteli politika és a keretében elkészítendő szabályzatok
      2. Számviteli politika
      3. Leltárkészítési és leltározási szabályzat
      4. Értékelési szabályzat
      5. Önköltségszámítás rendjére vonatkozó belső szabályzat

Részvételi díj

25.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  május 27-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:  online előadáson való részvétel költségét és a kiadvány anyagát elektronikus formában

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu