RID-ADR 2021. – A veszélyes áruk szállítására vonatkozó új szabályok

Változások, feladatok, gyakorlat

2021. június 07.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** vagy Online ÉLŐ előadás
Szemináriumunkon a 2021-ben életbe lépett, illetve a július 1-től életbe lépő RID-ADR változások kerülnek tematikusan, teljes körűen áttekintésre. Az új szabályozáson túl, az elmúlt időszak tapasztalataira, az elkövetkező időszak feladataira, a gyakorlati megvalósításokra, a felmerülő problémákra és azok megoldásaira fektet nagy hangsúlyt előadónk. A nap folyamán lehetőség nyílik a nemzetközi és a belföldi alkalmazással kapcsolatos gyakorlati kérdések megvitatására és a résztvevők választ kapnak a felmerült kérdéseikre.

Főbb témakörök

  • Általános Információk
  • Új veszélyes áruk ill. UN számok
  • Fuvarokmány bejegyzésének változásai
  • Újdonságok a jelölésekben, beleértve a csomagolóeszközök jelöléseit
  • A változások fókuszában álló témák
    • Lítium akkumulátorok
      • besoroláshoz SP360, SP388
      • sérült LiBa SP376
      • LiBa készölékek kombinálva történő csomagolása SP390 és P903
      • LiBa jelölés 5.2.1.9.2 Gépek készülékek berendezések, tárgyak
      • Nem kívánt kiskapu és következetlenségek megszüntetése miatti pontosítások
      • SP301 és P907
      • Radioaktív szabályozás korszerűsítése és update-jeIAEA update (sugárzási szint megszűnése)
      • SCO-III új kategória bevezetése
      • Nagy mennyiségű „A” kategóriájú fertőző hulladék szállítása
      • SP395 és P622 és LP622 új csomagolási utasítások
      • Programozható gyutacsok
      • Új UN számok
  • Konzultáció

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén:

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 23.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 3-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (tantermi részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

30% kedvezménnyel 17.430 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 3-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (tantermi részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.


Az ár online részvétel esetén tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Online előadáshoz való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.


Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu