Áfa és számlázás 2018.

Áfa változások, számlázás, időszerű témák 2018.

2017. december 08.
10:00 - 16:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

2018-ban változnak az áfa rendelkezései és az ehhez kapcsolódó számlázási teendők. Előadónk A-Z-ig ismerteti azokat a szabályokat, amelyek alapján 2018-tól dolgoznunk kell.

Főbb témakörök

* Az áfára vonatkozó eljárási szabályok beépítése az Áfa törvénybe az Art újrakodifikálása kapcsán
* Elektronikus adatszolgáltatás a számlák adatairól – számlák online bekötése
* Mely számlák tekintetében kell jelenteni?
* Van-e lehetőség minden számlánál jelenteni?
* Újdonság: megjelent a számlázó programok online bekötésével összefüggő rendelet tervezete
* Kik és milyen számlák tekintetében kötelezettek online jelentésre?
* Hogyan működik majd a rendszer?
* Mikor lesz lehetőség halasztott adatszolgáltatásra?
* Melyek a kötelezően jelentendő és melyek az opciós adatok?

* A számla adóhatósági ellenőrzési kódja
* Mit jelent a tesztidőszak?
* Mi az összefüggés a belföldi összesítő jelentéssel?
Belföldi összesítő jelentés értékhatárának leszállítása
* Kikre és milyen számlákra vonatkozik?
* Melyek a konkrét szabályok?
* Mikor kell tételesen és mikor összevontan jelenteni?
* Mi a kötelező adattartalom?
* Hogyan kell kezelni az előleget, a részteljesítést, gyűjtőszámlát?* A számlakorrekciókról hogyan kell jelenteni?
* Különbségek a kimenő és a bejövő számlákra vonatkozó jelentéstételei kötelezettségben
Adómérték csökkenések
* Étkezőhelyi vendéglátásban az ételforgalom 5%-ra csökken
* Mely feltételek szerint lehet alkalmazni?
* Mit jelent az, hogy szolgáltatásnak kell lennie, hogyan minősül a házhozszállítás, elvitel?
* Melyek tartoznak a megadott KSH besorolási szám alá?
* Mit jelent az a feltétel, hogy melegkonyha?
* A menük minősítése
* A helyben készített fogalom jelentése
* Átmeneti szabályok
* Az internet szolgáltatás áfa kulcsának csökkenése 5 %-ra
* Mely ügyletekre terjed ki?
* Mi az, hogy csomagkapcsolt?
* Melyek az átmeneti rendelkezések?
Új szabályozás az elektronikus archiválás és számlázás terén
* Hogyan lehet elektronikusan számlázni?
* A PDF-ben kiállított számla szabályos-e
* Melyek az archiválás szabályai?
Időszerű témák
* Az elektronikus felületeken szálláskiadók, ingó értékesítők áfa kezelése
* Az ingyenes ügyletek áfa kezelése
Az ingatlan fogalmával kapcsolatos változások, értelmezések – ingatlan fogalma, építési telek fogalma, lakóingatlan fogalma, félkész és új ingatlan fogalma, ingatlan bérbeadás és értékesítés
Az áfa levonási jog érvényesítésének szabályai, korlátai és a szerződéses partner ellenőrzése körében teendő, a NAV által előírt lépések
Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  december 6-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu