Áfa és számlázás 2018.

Áfa változások, számlázás, időszerű témák 2018.

2017. november 13.
10:00-16:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM ***

2018-ban változnak az áfa rendelkezései és az ehhez kapcsolódó számlázási teendők. Előadónk részletesen ismerteti a 2018. évre érvényes szabályokat.

Főbb témakörök

  • Számlák online bekötése
  • Mely számlák tekintetében kell jelenteni?
  • Van-e lehetőség minden számlánál jelenteni?
  • Újdonság: megjelent a számlázó programok online bekötésével összefüggő rendelet tervezete
  • Kik és milyen számlák tekintetében kötelezettek online jelentésre?
  • Hogyan működik majd a rendszer?
  • Mikor lesz lehetőség halasztott adatszolgáltatásra?
  • Melyek a kötelezően jelentendő és melyek az opciós adatok?
  • A számla adóhatósági ellenőrzési kódja
  • Mit jelent a tesztidőszak?
  • Mi az összefüggés a belföldi összesítő jelentéssel?
  •  Belföldi összesítő jelentés értékhatárának leszállítása
  • Kikre és milyen számlákra vonatkozik?
  • Melyek a konkrét szabályok?
  • Mikor kell tételesen és mikor összevontan jelenteni?
  • Mi a kötelező adattartalom?
  • Hogyan kell kezelni az előleget, a részteljesítést, gyűjtőszámlát?
  • A számlakorrekciókról hogyan kell jelenteni?
  • Különbségek a kimenő és a bejövő számlákra vonatkozó jelentéstételei kötelezettségben
  •  Adómérték csökkenések
  • Étkezőhelyi vendéglátásban az ételforgalom 5%-ra csökken
  • Mely feltételek szerint lehet alkalmazni?
  • Mit jelent az, hogy szolgáltatásnak kell lennie, hogyan minősül a házhozszállítás, elvitel?
  • Melyek tartoznak a megadott KSH besorolási szám alá?
  • Mit jelent az a feltétel, hogy melegkonyha?
  • A menük minősítése
  • A helyben készített fogalom jelentése
  • Átmeneti szabályok
  • Az internet szolgáltatás áfa kulcsának csökkenése 5 %-ra
  • Mely ügyletekre terjed ki?
  • Mi az, hogy csomagkapcsolt?
  • Melyek az átmeneti rendelkezések?
  •  Új szabályozás az elektronikus archiválás és számlázás terén
  • Hogyan lehet elektronikusan számlázni?
  • A PDF-ben kiállított számla szabályos-e
  • Melyek az archiválás szabályai?
  •  Az áfára vonatkozó eljárási szabályok beépítése az Áfa törvénybe az Art újrakodifikálása kapcsán
  • Időszerű témák
  • Az elektronikus felületeken szálláskiadók, ingó értékesítők áfa kezelése
  • Az ingyenes ügyletek áfa kezelése
  •  Az ingatlan fogalmával kapcsolatos változások, értelmezések – ingatlan fogalma, építési telek fogalma, lakóingatlan fogalma, félkész és új ingatlan fogalma, ingatlan bérbeadás és értékesítés
  •  Az áfa levonási jog érvényesítésének szabályai, korlátai és a szerződéses partner ellenőrzése körében teendő, a NAV által előírt lépések
  •  Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  november 9-ig beérkezik hozzánk.

 

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu