ÁFA Szakmai Nap – Várható évközi változások, aktualitások

2017. március 27.
10:00 – 16:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Az áfa szakmai nap keretében a hallgatók megismerkedhetnek az általános forgalmi adó legfontosabb aktuális kérdéseivel. Az előadók célja, hogy a legfrissebb változások és hírek mellett praktikus, a mindennapok során a gyakorlatban is hasznosítható tudást adjanak át a megjelenteknek, így az előadás fókuszába a problémamegoldó megközelítés és a gyakorlatiasság kerül.

 

Főbb témakörök

Az előadás a következő témákat öleli fel:

  • 2017-es áfa-változások
    • csökkenő áfa-kulcsok
    • étkezőhelyi vendéglátás
    • alapvető élelmiszerek
    • belföldi fordított adózás
  • Aktuális számlázási kérdések
    • vevő adószáma
    • online adatszolgáltatások
    • összesítő nyilatkozatok
    • értékhatárok
    • elektornikus számlázás
  • Áfa adminisztráció
    • számlázó programok adóhatósági bekötése
    • adatexport
    • online pénztárgép
  • Ingatlanhoz kapcsolódó szolgáltatások – új és változó szabályok 2017-től
  • Lánc- és háromszög ügyletek
    • Hogyan ismerjük fel?
    • Hogyan kezeljük?
    • Elméleti megalapozás és gyakorlati esetek/tapasztalatok, segítség az adótanácsadótól.
  • Fel és összeszerelés, bérmunka
    • Elhatárolások
    • Hogyan ismerjük fel?
    • Áfa-kezelés
    • Gyakorlati példák és tanácsok
  • EKÁER
    • Kinek és mikor kell?
    • EKÁER és áfa kapcsolata
    • EKÁER újdonságok
    • Gyakorlati példák és esetek az áfa és az EKÁER összekapcsolásról

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek és jelentkezésük március 23-ig beérkezik hozzánk, vagy

40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA,  ha jelentkezése március 23-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu