Az e-kereskedelem adózásának változása 2021. július 1-től, regisztrációs feladatok április 1-től

Online ÉLŐ konferencia

2021. április 14.
10:00 - 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)

Az e-kereskedelmi áfa csomag egyértelműen az elmúlt évek egyik legnagyobb hatású változtatását jelenti. Ennek egyes részei már több éve érvényben vannak, de a legfontosabb változások hatályba lépésére csak 2021. július 1-jén kerül sor. Minden interneten jelenlévő vállalkozásnak érdemes átgondolnia a saját üzleti gyakorlatát, saját folyamatait, hiszen például az online platformok fogalma nem csupán elméleti kérdést jelent ezentúl, hanem az adófizetésre kötelezett meghatározását is. Nem mindegy, hogy egy vállalkozás internetes jelenlétét a jogszabály adófizetésre kötelezhető platformnak tekinti-e. Számos olyan gyakorlati kérdés felmerül az e-kereskedelmi áfa csomaggal kapcsolatban, amelyre a jogszabályban nehéz megtalálni az egyértelmű választ. Az előadás ezekben a kérdésekben ad útmutatást. Ideje elkezdeni a felkészülést a jogszabályi változásokra, hiszen nyakunkon a határidő. 2021. április 1-től van lehetőség a szükséges regisztrációk vagy regisztráció módosítások elvégzésére. Tehát a legfontosabb döntéseket a vállalkozásoknak ezekben a hónapokban meg kell hozniuk. Az előadás a határokon átnyúló értékesítéseken túlmenően olyan aktuális kérdéseket is felvet, mint például a Bitcoin fizetések, befektetések adózása, vagy az elektronikus kereskedelemhez kapcsolódó alapvető bizonylatkiállítási és adózási kérdések.

Főbb témakörök

• E-kereskedelem adózásának alapkérdései
Mit nevezünk e-kereskedelemnek?
Mikor kell adószámot váltanunk?
Milyen adózási módok közül lehet választani?
Bizonylat kiállítási kérdések
Mely esetben kötelező a számla kiállítása?
Mikor kötelező a számlaadat-szolgáltatás?
Mely esetben lehet mentesülni a bizonylatkiállítási kötelezettség alól?
Külföldi pénznem kezelése
Kriptopénzek kezelése
• Bizonylat kiállítás
Befektetés
Bányászat adójogi megítélése
Határon átnyúló e-kereskedelem jelenlegi szabályai
Távértékesítés
Elektronikus szolgáltatás nyújtás
Kis értékű áruk importja
E-kereskedelem áfa csomag
Legfontosabb változások hatályba lépésére 2021. július 1.
Változtatás indoka és célja
Távértékesítés szabályainak változása
Csomagküldeményeket érintő változások
Online platformok adófizetése
Elektronikus szolgáltatás adózásának változásai
Egyéb változások
Nyilvántartási kötelezettség
Gyakorlati példák az e-kereskedelem áfa csomag értelmezéséhez
Konzultáció, egyéni kérdések megválaszolása

 

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

11.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

13.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 9-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza:  online képzés esetén  a kiadvány anyagát elektronikus formábanOnline képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség! Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu