Online számla 2022 – számlakiállítási és adatszolgáltatási problémák

Online ÉLŐ előadás

2022. március 31.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

A számlaadat-szolgáltatási kötelezettség kiteljesedett a 3.0-ás verzió bevezetésével. A vállalkozások és az adóhivatal oldalán már bő egy év tapasztalat gyűlt össze az adatszolgáltatás kihívásaival, problémáival és lehetőségeivel kapcsolatban. Az előadás ezeket gyűjti össze és rávilágít a jellemző számlakiállítási és/vagy adatszolgáltatási problémákra, az adóbevallások és adatszolgáltatások kapcsolataira.

Főbb témakörök

• Adatszolgáltatási kötelezettség kérdései
Milyen esetben van adatszolgáltatási kötelezettség
Mely bizonylatokról nincs adatszolgáltatási kötelezettség vagy nem szabad adatot szolgáltatni
Adatszolgáltatás teljesítésének informatikai módszerei és azok jellemző problémái
Adatszolgáltatásokkal kapcsolatos gyakori problémák
Számlaadattartalom és adatszolgáltatás minőségének összefüggései
Adatszolgáltatás elmaradásának esetei
Hibás adatszolgálatások
Adatszolgáltatási hibák feltárásának módszerei
Adatszolgáltatási lehetőségek speciális esetekben
Meghatalmazotti számlázás
Önszámlázás
Külföldi önszámlázás
Adatszolgáltatás használata az adóhivatali ellenőrzési eljárásokban
Lehetőségek
Online Számlázó
Számlafeldolgozás támogatása Online Számla rendszer segítségével
Partner lekérdezése
Elektronikus számlázás támogatása: PDF+hash kód, NAVXML+hash kód
Áfa analitika, adóbevallási folyamatok támogatása
API használatának előnyei
eÁFA és Online Számla rendszer
Áfa bevallás tervezettel kapcsolatos tervek
Számlaadat-szolgáltatás és áfa bevallás kapcsolata
Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

17.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 29-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza: online képzés esetén a kiadvány anyagát elektronikus formában

 

Online képzéshez való csatlakozás technikai feltételei:

Az online élő képzés (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak. A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás. Az élő képzéshez való teljes becsatlakozáshoz mikrofon szükséges, a webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu