Az ötlettől a termékig – A K+F adminisztrációs és adózási kérdései

Workshop

2017. szeptember 07.
10:00-12:45
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Előadóink az üzleti és a döntési kompetenciával bíró hivatali oldalról az elméleti előadásokon túl esettanulmányokon, gyakorlati példákon keresztül szemléltetik, mutatják be a témát, amelyek nagyban segítik az új ismeretek gyakorlati életbe történő átültetését, alkalmazását. Külön hangsúlyt kapnak a problémás, kritikus területek, illetve az adminisztrációs feladatok. A résztvevők az előadás meghallatása után képessé válnak tárgykör pontosabb értelmezésére, valamint a kapcsolódó gyakorlati feladatok nagyobb biztonsággal történő elvégzésére.

Főbb témakörök

  • A kutatás-fejlesztés jogszabályi háttere
  • A K+F elszámolási gyakorlata
  • Tipikus hibák
  • Adminisztrációs követelmények
  • Adóhatósági tapasztalatok
  • Példák K+F projektekre
  • K+F minősítési eljárás jogszabályi háttere
  • K+F Minősítési Útmutató alkalmazása
  • Buktatók, lehetőségek a minősítés kapcsán
  • SZTNH tapasztalatok

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

40% kedvezménnyel 14.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük szeptember 5-ig beérkezik hozzánk,

30% kedvezménnyel 17.430 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  augusztus 28-ig beérkezik hozzánk,

20% kedvezménnyel 19.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  szeptember 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:
Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu