50% kedvezménnyel 12 450 Ft + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük október 7-ig beérkezik hozzánk!
40% kedvezménnyel 14 940 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése október 7-ig beérkezik hozzánk.
Rendezvényünkön ezúttal az új Kbt. alkalmazása kapcsán kialakult joggyakorlat bemutatására koncentrálunk, a 2016. évben eddig bekövetkezett kisebb jogszabály-kiigazításainak bemutatása mellett. Az új Kbt. közel egy évvel ezelőtti hatálybalépése után ismertek már olyan jogalkalmazási területek, amelyek tekintetében az új törvény előírásai kapcsán megismerhető a Közbeszerzési Döntőbizottság álláspontja. Ez különösen azokon a területeken bír jelentőséggel, ahol a törvényi szabályok értelmezése, adott esetben az uniós előírások változása folytán, kiemelt kihívások elé állítja a jogalkalmazókat.
KÖZBESZERZÉSI SZEMINÁRIUM SOROZATUNK RÉSZEI:
* Becsült érték meghatározása, egybeszámítási szabályok alkalmazása
* Ajánlattételi határidő meghosszabbítása, módosítás
* Közbeszerzés tárgyának meghatározásával kapcsolatos követelmények – műszaki leírás meghatározása
* EEKD alkalmazása, alkalmasság, kizáró okok
* Bírálat kérdései, hiánypótlás, felvilágosítás-kérés, számítási hiba-javítás, aránytalan megajánlások kezelése
* Eredmény közlése, előzetes vitarendezési eljárás
* Nemzeti eljárásrend alkalmazása
* Egyes eljárás-típusok alkalmazási feltételei
* Konzultáció
50% kedvezménnyel 12 450 Ft + Áfa / fő, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük október 7-ig beérkezik hozzánk!
40% kedvezménnyel 14 940 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése október 7-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Ebéd (igény esetén): 2800 Ft/fő + ÁFA
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.
Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu