Az uniós értékhatár alatti közbeszerzési eljárások buktatói ajánlatkérői szempontból – Közbeszerzési Szeminárium III. rész

2016. május 18.
10:00-13:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Gyakorlati szeminárium sorozatunkat ajánljuk mind az ajánlattevőknek, mint az ajánlat kérőknek, akik az új Kbt. gyakorlati alkalmazását szeretnék megismerni. A változások olyan átfogók, hogy oktatóink szakmai tapasztalatára alapozva emeltük ki azokat a területeket, amelyek részletes megvitatása nagyon fontos, hasznos lehet a közbeszerzési eljárásokban.

Főbb témakörök

* Mikor lehet alkalmazni a 4 ajánlattevős eljárást?
* Kiket kell, illetve lehet meghívni az összefoglaló tájékoztatással induló eljárásba?
* Milyen speciális előírásokra kell figyelnünk?
* Az eljárások előkészítésének módosított szabályai
* Hogyan alkalmazzuk jól a becsült érték-meghatározási szabályokat és hogyan válasszuk meg a megfelelő eljárási szabályokat? Milyen megoldásokat ajánl a Kbt. tévedés esetén?
* Milyen igazolásokat szükséges bekérni az uniós értékhatár alatti eljárásokban és mikor?
* Az alkalmasság és a kizáró okok igazolásának kérdései
* A bírálat buktatói – hogyan folytassuk le helyesen az ajánlatok bírálatát?
* A hiánypótlás, a felvilágosítás-kérés, a számítási hiba-javítás alkalmazási kérdései a  gyakorlatban
* Mikor lehet érvénytelen az ajánlat?
* Az értékelési szempontok alkalmazása
* Mikor lehet szabályosan módosítani a közbeszerzés szerződést és milyen következményei lehetnek a szerződésmódosításnak?
* Az elektronikus licit alkalmazási kérdései
* A szerződés teljesítésének szabályai ajánlattevői szempontból
* Konzultáció

 

 

Részvételi díj

16900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

30% kedvezménnyel 11.830 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük május 13-ig beérkezik hozzánk,

20% kedvezménnyel 13.520 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 25-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu