BIREG és EKAER 2022-ben – Felület, ellenőrzés, szankciók

Online ÉLŐ közvetítés

2022. szeptember 27.
9:00 - 12:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online előadások - ÉLŐ

Az elmúlt évben többször módosult az EKAER kötelezettségre vonatkozó szabályozás, illetve a BIREG jogszabálya is. A külpolitikai helyzet a fuvarozás tekintetében is új kihívások elé állítja a termelési és logisztikai iparág szereplőit, így indokolt tisztában lenni az aktuális szabályokkal, elkerülendő a magas összegű bírságokat.

Főbb témakörök

• Az EKAER rendszer újdonságai
• Bejelentés-köteles termékek
• EKÁER mentességek
• EKÁER példák, gyakorlati kérdések
• A BIREG rendszer
• BIREG webfelülete
• A fuvarozók, a feladók és a címzettek kötelezettségei
• Fuvarregisztráció
• A szállítási adatok rögzítése
• Bejelentési kötelezettség
• Üzembetartói, szállítói kötelezettségek
• Ellenőrzési kötelezettség, tapasztalatok
• Szankciók
• Gyakori hibák és hogyan lehet őket elkerülni
• Konzultáció

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

19.920 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.165 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése szeptember 23-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre és a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu