Változások a bizalmi vagyonkezelés adózásában

2024. január 17.
10:00 – 12:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ
Az őszi csomagban fél év alatt másodszor írták át a bizalmi vagyonkezelés adózási szabályait. A nyári módosítás szigorított, míg az őszi változtatás enyhített a vagyonrendelés és vagyonkiadás szabályain. A jövőben a vagyonkiadás időpontja fog hangsúlyos szerepet kapni, azonban számos új adminisztrációs szabálynak is meg kell majd felelni. A könnyítésnek köszönhetően feltehetően sokan fognak újra bizalmi vagyonkezelés és a magánalapítványok irányába elmozdulni.

Főbb témakörök

• A bizalmi vagyonkezelés korábbi adózási szabályainak bemutatása
Kiskapuk nyomában: A jogszabályváltozás indokai
• Milyen hatással bír a mostani változás a korábbi struktúrákra?
Az átmeneti szabályok alkalmazása
• Az új adózási rendelkezések ismertetése
• Magánalapítványokra vonatkozó új adózási előírások
• Érdemes-e a megváltozott szabályok szerint belevágni a bizalmi vagyonkezelésbe?
• Esettanulmányok
Konzultáció

Részvételi díj

22.900 Ft/fő + ÁFA

 

KEDVEZMÉNYEK

19.920 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu