„Kizárólag akkor várhatjuk el másoktól, hogy megbízzanak bennünk, ha bizalomra méltóan viselkedünk, kivált önmagunkkal szemben.”
Sidney Madwed
író és kommunikációs szekértő
Az értékesítés alapja a bizalom, melyre gyakran mint érzésre gondolunk.
Az értékesítők 82%-a úgy érzi, hogy az ügyfeleik megbíznak bennük, míg az ügyfelek 16%-a bízik az értékesítőjükben.
A bizalom egy pozitív meggyőződés, amely akkor válik „okos bizalom”-má, amikor konkrét tényekre, tapasztalatokra alapul.
A bizalom pedig csak akkor jöhet létre két ember között, ha ez a meggyőződés kölcsönös.
Az 1 napos szeminárium célja, hogy a bizalmat, mint érzést, a résztvevők számára racionális és mérhető tényezőkké formálja. Trükkök és technikák helyett attitűdöt formál a program, melynek eredményeként a résztvevők megértik a bizalom jelentőségét az értékesítési kapcsolatokban és megismerik a hitelesség kulcstényezőit. Olyan viselkedési illetve kommunikációs mintákat kapnak a bizalom kiépítésére, megerősítésére vagy helyreállítására, melyek a tisztesség és a megbízhatóság építőkövei. Mert ezek az építőkövek vezetnek el a hosszú távú eredményes értékesítéshez.