CAFETERIA 2017.

Adóreggeli Fata Lászlóval

2016. november 24.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30-9:55)
Hotel Hungaria City Center****

A 2017. januárjától életbe lépő adótörvény változások jelentős módosulást hoznak a cafeteria területén is.

A béren kívüli juttatások alkalmazása jelentős versenyelőnyt nyújt a munkáltatók számára. A törvényi változások azonban komoly feladat elé állítják az alkalmazókat. Képzésünkön szakértő előadónk segítségével érthető magyarázatokkal áttekintjük a cafeteria rendszerre vonatkozó törvényi szabályozást, és az ehhez szükséges optimális adminisztrációt.

 

adokonferencia2017

Főbb témakörök

* Személyi jövedelemadó törvény – adómentes és kedvező adózású elemek Kiegészítő rendeletek
* Új juttatások: albérlet, óvodai költségek térítése
* Hogyan adjuk ki az új adómentes mobilitási célú lakhatási támogatást?
* Milyen nyilatkozatok kellenek az új juttatások kedvező adózásához?
* Friss változások a lakáshitel támogatás szabályaiban
* Hogyan készítsük el a cafeteria szabályzatot
* A cafeteria rendszer működtetése 2017-ben
* Dolgozói kommunikáció – mit mondjak, hogy a munkavállalóim ne utálják a cafeteriát?
* Konzultáció

Részvételi díj

19.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

30% kedvezménnyel 13.930Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük november 18-ig beérkezik hozzánk,
10% kedvezménnyel 17.910 Ft + Áfa / fő, ha jelentkezése november  18-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a frissítő, kávé, reggeli szendvics és az információs anyag költségét is.  A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk!

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu