* Az elektronikus eljárás tapasztalatai a felszámolási eljárásokban
* A fizetésképtelenség feltételeinek bírósági gyakorlata (fizetési felszólítás, vitatás)
* A hitelezői igények bejelentése és besorolása a felszámolás során
* A zálogjogos hitelező helyzete a csőd és a felszámolási eljárásokban
* Szerződések felszámoló által történő felmondása és megtámadása
* Felszámolási kifogás jogintézményének gyakorlata
* Az adós gazdálkodó szervezet képviselőjének felelőssége, a képviselővel szembeni perek
* Tagi/tulajdonosi felelősség a felszámolás során
* A csődvédelem mint alanyi jog
* Az egyezségi tárgyalás technikai buktatói
* A hitelező lehetőségei a csődeljárásban
* A csődegyezség formai és tartalmi feltételei
* A felszámolási eljárás megszüntetése a Csődtv. 45/A. §-a alapján
* Konzultáció
Részvételi díj
Kedvezmények
30% kedvezménnyel 13.930Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek, és jelentkezésük október 31-ig beérkezik hozzánk.
20% kedvezménnyel 15.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 20-ig beérkezik hozzánk,
10% kedvezménnyel 17.910 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése október 21. és 31. között érkezik be hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk:
Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé, reggeli sütemény és szendvics költségét.
A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu