Digitális munkajog és iratmegőrzés

2022. június 21.
10:00 - 13:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hunguest Hotel MILLENNIUM *** vagy Online ÉLŐ előadás

Főbb témakörök

• A munkajogi nyilatkozattételi szabályok
• A nyilatkozattevő felek, közlési szabályok, kötelező alakiság
• A munkajogi írásbeliség, az elektronikus dokumentum fogalma, a vonatkozó bírói gyakorlat
• Elektronikus aláírások típusai
• A teljes bizonyító erejű magánokiratok és használatuk a foglalkoztatásban
• A munkajogi folyamatok digitalizálása
• Az elektronikus ügyintézésre vonatkozó szabályok és a versenyszférában történő alkalmazhatóságuk
• A munkaviszonnyal összefüggő adatkezelés kérdései a digitális folyamatok szabályozásánál
• Az egyes foglalkoztatási okiratok megőrzési ideje, a digitális megőrzés lehetőségei
• Szakmai konzultáció, a résztvevők kérdéseinek megválaszolása

Részvételi díj

Tantermi részvétel esetén

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

22.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

23.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 17-ig beérkezik hozzánk.

Ebéd (személyes részvételnél, igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

 

Online részvétel esetén

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

19.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése június 17-ig beérkezik hozzánk.

 

A előadáson személyesen, tanteremben, vagy online élő formában is részt vehet! Kérjük, a jelentkezés leadásakor jelölje meg választását!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Az ár tantermi részvétel esetén tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.


Az ár online részvétel esetén tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes) A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu