DM, hírlevél szabályosan /Ügyféladatbázis, profilozás/ – gyakorlat a GDPR bevezetése után Online marketing eszközök adatvédelme

2019. február 20.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Lassan már nincs olyan cég, amely ne használná ki termékei, szolgáltatásai értékesítésére az internet, az online világ adta lehetőségeket. Szinte minden cégnek van már weboldala, egyre többen használják a közösségi médiák adta lehetőségeket, sokan küldenek ügyfeleiknek rendszeresen hírlevélben, e-mailben ajánlatot.

Az Ön cégének is van honlapja? Használja a közösségi médiákat? Online marketinggel, hírlevél (DM) küldéssel népszerűsíti termékeit, szolgáltatásait?

Amennyiben igen, akkor különösen oda kell figyelnie az adatvédelmi feladataira. Az új európai adatvédelmi rendeletet 2018. május 25-től kötelezően alkalmazni kell egész Európában. A rendkívül szigorú szabályozás közvetlenül érvényes minden olyan szervezetre, amely személyes adatot kezel. A hazai vállalkozásoknak az új szabályozási környezethez igazodva kell a marketing folyamataikat optimalizálniuk.

Küldhető hírlevél legálisan? Kinek? Hogyan építhető ügyfél-adatbázis? Hogyan kell egy hírlevélre az érdeklődőt feliratkoztatni? Használhatóak a csalik/ösztönzők/kuponok? A Facebook felhasználóktól a rajongói oldallal rendelkező cégeknek kell hozzájárulást kérniük?

Jöjjön el képzésünkre, ismerje meg a szabályokat, az elmúlt egy év gyakorlati tapasztalatait, és a nap során választ kap a fentiekhez hasonló kérdésekre! Emellett a rendezvényen lehetőség nyílik a saját kérdései feltevésére, amelyeket szakértőnkkel a konzultáció során megvitathat.

Főbb témakörök

• Ügyféladatbázis, profilozás, direkt marketing szabályok változása a GDPR tükrében

• Cookie (süti) szabályok

• A jogellenes adatkezelés következményei

• Az Adatvédelmi Hatóság vonatkozó gyakorlata

• Más európai adatvédelmi hatóságok gyakorlata

• Érintetti jogok a profilozás kapcsán

• Ügyféladatbázis építése: tájékoztatás és nyilatkoztatás online és offline

• Beépített és alapértelmezett adatvédelem érvényesítése

• Ügyféladatbázis frissítése, átvétele, átruházása adásvétellel

• Profilépítés saját és külső adatokból

• Speciális online marketing eszközökre vonatkozó adatvédelmi gyakorlat:

– viselkedésalapú reklámok
– webanalitikai eszközök (mint pl. Google Analytics)
– hirdetést kiszolgáló kódok (pl. AdSense)
– különféle cookie-kra vonatkozó szabályok
– közösségi portálokkal kapcsolatos adatkezelések (főként a Facebook social pluginek)
– ajánló rendszerek (pl. Gravity)
– „küldd tovább” típusú eszközök
– külső hírlevél modulok

• Mi az érvényes hozzájárulás a GDPR alapján?

• Hogyan kell a hírlevelekre feliratkozni?

• Lehet-e a feliratkozást motiválni nyereményjátékkal, kedvezményekkel, ingyenes kiszállítással?

• A jó és a rossz cookie gyakorlat bemutatása példákon, élő weboldalakon keresztül

• Mi a teendő a céges Facebook rajongói oldallal?

• A FB tetszik gomb használata

• Mi a teendő Google Analytics szolgáltatás használata esetén?

• Remarketing, nyomkövetés – Hogyan szabályosan?

• Az online marketing eszközök és a hatásvizsgálat – Mikor kell hatásvizsgálatot végezni?

• Mely esetekben kell adatvédelmi tisztviselőt kinevezni?

• Hogyan nézzen ki egy weboldalra, webáruházra, Google Analyticsre, hírlevélre, Facebookra vonatkozó adatkezelési tájékoztató?

• Adatvédelmi teendők a hírlevél megnyitása, kattintása stb. adatok mérésével kapcsolatosan

• Konzultáció

 

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

50% kedvezménnyel 14.950 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

30% kedvezménnyel  20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  február 15-ig beérkezik hozzánk.


A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3990 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu