E-COMMERCE PLAGE

e-Kereskedelmi Konferencia

2017. augusztus 24. -
2017. augusztus 25.
(Regisztráció: 9:00-9:30)
Balaton Hotel & Restaurant***

Válj még profibb e-kereskedővé!

Lazulj és tanulj: azonnal alkalmazható, haladó tudásanyag és nagyszerű élmények várnak rád a Balaton partján.  

Két nap alatt több szintet léphetsz előre az e-commerce területén

Kellemes, inspiráló környezetben a Balaton partján, medencével, szaunával, finom ételekkel, italokkal bulival ...

 

Haladó tudásanyag profi szakembereknek

Ismerünk téged már annyira, hogy tudjam, hogy te is valódi marketingújdonságokra vágysz.Gyakorlatba azonnal átültethető tudás... esettanulmányok... a legújabb trendek... minden, ami friss, ami versenyelőnyt ad és ami hatalmas érték. Ezért ahogy látod, itt haladó tematikát raktunk össze.
 

Ezekben a témákban szerzel majd haladó szintű tudást

Melyek a jövő leghatékonyabb e-kereskedelmi rendszerei, platformjai?

Hogyan és miért kövesd a felhasználók viselkedését? (Magyar piacon tesztelt módszerek)

Hogyan fokozd tovább webátuházadban a felhasználói élményt? (Brutális versenyelőnnyé válhat a piacodon)

Hogyan turbózhatod fel a látogatószerzést SEO-val? (2017-es újdonságok)

Hogyan fordítsd hasznodra a közösségi média és a véleményvezérek erejét? (Esettanulmányok)

Hogyan adj több értéket vevőidnek tartalommarketinggel? (Lépésről lépésre bemutatók)

Hogyan húzhatod be őket okos analitikával, adatvezérelt markeinggel? (Az érzés, amikor a kampányod elején tudod, hogy sikeres lesz)

Hogyan növelheted vevőid elektronikus fizetés iránti bizalmát? (Sikerek és kudarcok.)

Hogyan építsd fel sikeres online marketing-kommunikációdat? (Ezt mindenképp látnia kell a marketingesednek.)

Hogyan hozhat több vásárlót AdWords-kampányod? (Haladó cucc, imádni fogod.)

Hogyan vezess be egy testre szabott vállalatirányítási rendszert? (Gyorsan, szívás nélkül.)

Hogyan vizsgálhatod a gyakorlatban a B2B és B2C webshopok előnyeit? (Röntgenszem a konkurensek webshopjaihoz.)

Hogyan válassz ideális hosztingkörnyezetet webáruházad számára? (Tudtad, hogy rangsorolási faktor a webáruházad gyorsasága? Sőt, a konverziód is megdobja, ha az oldalad gyors.)

Hogyan optimalizáld a logisztikát és kiszállítást? (Lehet, hogy most brutális árréstömeget buksz el itt.)

Főbb témakörök

 

Augusztus 24. (csütörtök)

 

9.00–09.30 Regisztráció, koktélparti

 

10.00–10.30 A nyugat itt van: e-kereskedelmi keretrendszerek & fejlesztési módszertanok

Ágó Zoltán, AionHill, CEO

 

10.30–11.00 Gyakorlatban: „E-commerce alkalmazások Amazon Web Services alapokon” 

Susán Péter, Eldacon, CEO

 

11.00–11.30  Szünet

 

11.30–12.00  Így hozz ki többet a webshopodból (online marketingkommunikációs eszközök)

Damjanovich Nebojsa, Senpai, CEO

 

12.00–12.30  Hatékony e-commerce sales funnelek (példák és esettanulmányok) 

Vavrek Balázs, Kreatív Kontroll, marketingvezető

 

12.30–13.30  Ebédszünet

 

13.30–14.00  Így használd eladásnövelésre a Big Datát az e-kereskedelemben (esettanulmányok) 

Dr. Bőgel György, CEU, Professor of Management

 

14.00–14.30  Ez működik 2017-ben a webáruházak keresőoptimalizálásában (útmutatóval) 

Szilágyi Balázs, honlaprafel.hu, SEO Expert

 

14.30–15.00  Az appok vége? Mobilra optimalizált webshop vs. alkalmazás

Bodor Csaba, INU, CEO

 

15.00–15.30 Szünet

 

15.30–16.00 Így adj el termékeket a közösségi média segítségével (esettanulmányok) 

Lévai Richárd, RG Stúdió, CEO

 

11.00–11.30 Szünet

 

11.30–12.00  Professzionális termékbiztosítás a webáruházaknál 

Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország, ügyfélkapcsolati igazgató

 

12.00–12.30  Webáruházad termékkeresőjét így optimalizáld sikeresen 

Szabados János, PrefixBox, Business Development Partner

 

12.30–13.30  Ebédszünet

 

13.30–14.00  A CRM mint az új értékesítőd (CRM-esettanulmányok) 

Folláth Csaba, Attention CRM Consulting Kft, CEO

 

14.00–14.30  Konverzióoptimalizálási esettanulmányok: így növeli a UX/UI a konverziót

W. Szabó Péter, Kaizen-UX, UI/UX kutató és tanácsadó

 

14.30–15.00  Hatékony meggyőzéstechnikák az online kommunikációdhoz (példákkal) 

Újszászi Bogár László, Corvinus, egyetemi oktató

 

15.00–15.30  Szünet

 

15.30–16.30  Kerekasztal: A legérdekesebb E-commerce sztorik és tapasztalatok

Hegyi Károly, AionHill, Head of Sales

Száraz Krisztián, AionHill, SEO Expert

Sipos Zoltán, Kreatív Kontroll, stratégiai igazgató

Vavrek Balázs, Kreatív Kontroll, marketingvezető

Részvételi díj

Részvételi díj   90 000 Ft/fő /2 nap + áfa

Amennyiben a rendezvényre autóval érkezik, és szeretne gépkocsijával a szálloda parkolójában megállni, kérjük, a jelentkezés leadásakor a megjegyzés rovatban írja meg nekünk autója rendszámát.

Szállás csütörtök éjszakára:

Szállás: 1 ágyas szoba    15 748 Ft + áfa/fő

Szállás: 2 ágyas szoba    11 811 Ft + áfa/fő

  Kérjük, szállás igényedet a jelentkezési lapon, a megjegyzés rovatban jelezd!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza a konferencián való részvétel költségét.

A szálloda parkolójában a résztvevők részére parkolási lehetőséget biztosítunk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu