e-Számlázás 2017.

Az Elektronikus Számlázás Új Szabályai - Változások, Jogszabály, Gyakorlat, Ellenőrzés, Számlaküldés és Befogadás

2017. február 21.
9:00-15:30
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Hotel Hungaria City Center****
Az elektronikus számlázás gyors, gazdaságos, költségkímélő, biztonságos és egyszerű! Érthető hát, hogy egyre szélesebb körben terjed el és válik közkedveltté. Sok cég már megköveteli, elvárja az elektronikus bizonylatot.

Előadónk, a NAV elismert szakértője, Czöndör Szabolcs bemutatja az elektronikus számlázás szabályait is érintő változásokat. A gyakorlatra fókuszálva ismerteti a lehetőségeket, az ellenőrzési irányelveket, metódusokat, valamint megválaszolja a felmerülő kérdéseket.

A konferencia délutáni részében szakmai cégek bemutatóján keresztül ismerhetik meg résztvevőink mindezek tényleges megvalósítását, az elektronikus számlakezelő megoldásokat és kapcsolódó előnyöket, az e-számla készítés lehetőségeit.

Főbb témakörök

Az elektronikus számlázás fejlődéstörténete – Czöndör Szabolcs, NAV

  • Jogszabályi környezet
    • Az elektronikus számla fogalma
    • Az elektronikus számlázás alapelvei, annak értelmezése
    • Számlázási szoftverekkel kapcsolatos követelmények és azok változásai
  • E-számla a magyar jogrendszerben
    • Fő követelményei
    • Elektronikus számla fogalmának változása
    • E-számlázás 2017-ben
  • Elektronikus nyugta megjelenése
  • Elektronikus másodpéldány
  • Papíralapú bizonylat elektronikus másolata
  • Elektronikus bizonylatok archiválása
  • Elektronikus számla rendelet

Elektronikus számla a gyakorlatban

  • Elektronikus aláírás, időbélyeg technikai alapjai
  • PKI alapú számlák kibocsátása
  • Elektronikus számla kibocsátási illetve befogadási folyamat
  • Elektronikus bizonylatok tárolása
  • E-számla küldése
  • PKI számla befogadása
  • E-számla kontírozása
  • EDI alapú számlák
  • WEBEDI szolgáltatás
  • Elektronikus bizonylatok gyakorlata

Elektronikus számla ellenőrzés

  • E-számlázás adóhivatali vizsgálata
  • Gazdasági környezet vizsgálata
  • Informatikai rendszer vizsgálata
  • Számlázó program és számlázó rendszer vizsgálata
  • Külföldi elektronikus számla
    – Közösségen kívülre történő számlakibocsátás
    – Közösségen belülre történő számlakibocsátás
    – Jogszabályi változás
    – Külföldi e-számla archiválás módjai
  • EDI rendszer vizsgálata
  • Általános vizsgálati tapasztalatok

E-számlaküldés, E-számlabefogadás – Előadó: Jakabos Árpád, ügyvezető igazgató – First Businesspost Kft.

  • Elektronikus számlaküldés
    – elég-e az elektronikusan aláírt és időbélyegzett PDF számla? – egyedi formátummal rendelkező számlafogadók elterjedése
    – technológiai, jogi és üzleti változások – kinek a gondja?
    – gyakori hibák elektronikus számlaküldés bevezetéseknél
    – magyar piaci körkép
  • Hogyan fogadju(n)k számlákat?
    – gyakori hibák
    – az e-számla fogadása ne legyen kényszer – használjuk ki az összes benne rejlő lehetőséget. Az 1stBP e-számla megoldás bemutatása.
  • Mindkét esetben: a papír alapú bizonylatok 100%-ban eltűnnek!

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + Áfa

Kedvezmények

.

50% kedvezménnyel 12.450 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése január 20-ig beérkezik hozzánk.

 .
.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3200 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu