(3 kredit) E-ügyintézés – AVDH kivezetése, Új aláírási technikák, DÁP, e-Ing, Iform, Cégeljárás

Gyakorlati jogi képzés



2025. április 15.
9:00 - 12:15
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online ÉLŐ előadás - Microsoft Teams

Az AVDH 2025. október 31-ig még több iFORM és e-papír esetében integráltan elérhető, azonban már nem eredményez teljes bizonyító erejű magánokiratot. Sokan ezt nem veszik figyelembe, ami a beadvány elutasításokhoz, vagy az ellenérdekű fél általi megtámadásához vezethet.

A bírósági iFORM űrlapok esetében az űrlap AVDH hitelesítése után már nincs is lehetőség a mellékleteket AVDH-val való hitelesítésére.

Előadásunkon bemutatjuk az új aláírásokat (DÁP, FlintSign) és aláírási technikákat, valamint az elektronikus eljárásokat (iFORM, cégeljárás, e-ing) érintő legfontosabb változásokat.

 

 


MEGSZEREZHETŐ KREDITPONTOK ÜGYVÉDEKNEK:  3 kreditpont

A kreditpontok megszerzésének feltétele az előadáson való részvétel!

 

Tájékoztató az ügyvédek kötelező kreditpontos továbbképzéséről>>

Főbb témakörök

• AVDH kivezetése
• Elektronikus aláírások és joghatásai
• Üzleti-, ügyvédi- és magáncélú aláírások
• eSzemélyi, DÁP, e-Szignó, FlintSign aláírás
• PC-s, webes és mobil aláíró programok
• Aláírás, aláírás ellenőrzés Adobe Reader-rel, e-Szignóval
• Elektronikus szerződéskötés, elektronikus ellenjegyzés
• Elektronikus okiratátalakítás, hibrid szerződés
• iFORM változások (elektronikus beadványok hitelesítése, sablon készítés)
• Cégeljárás változások (okiratok hitelesítése, szerződésminta)
• E-ING: Ügyvédi meghatalmazás és egyéb okiratok hitelesítése
Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

22.900 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

24.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése április 9-ig beérkezik hozzánk.

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Jelen rendezvény főszervezője partnercégünk, a System Media Kft. A továbbképzés az OAB nyilvántartásában partnercégünk nevén szerepel, kreditigazolást a résztvevőknek ők állítanak ki, ezért a kreditigazolás kiállításához szükséges adatok a részükre továbbításra kerülnek.
6. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu