EKÁER ügyintézői ismeretek képzés /12 óra/ – 2 nap

2 napos ONLINE ÉLŐ képzés

2020. november 11. -
2020. november 12.
9:00 - 15:00
(Regisztráció: 8:30 - 8:55)
Online előadások - ÉLŐ
Ismerje meg az EKAER rendszer alapvető szabályait 2 napos EKAER ügyintéző képzésünkön. Előadónk elmagyarázza az EKAER rendszerben használatos fogalmakat, az EKAER mentességeket, hogy mikor kell EKAER számot kérni, illetve a bejelentés teljes folyamatát, a kapcsolódó kötelezettségeket. Részletezi a kockázati biztosítékra vonatkozó szabályokat, szankciókat és ellenőrzési tapasztalatokat. A résztvevők a képzés végére képesek lesznek a különböző belföldi és külföldi ipari és mezőgazdasági ügyletek során az EKAER szabályok gyakorlatban történő alkalmazására. A képzés elvégzéséről az Infoszféra Kft. állami tanúsítványt ad ki.  

Gyakorlati képzésünket ajánljuk minden olyan érintett cég munkatársainak, akik: * még csak most kezdik használni a rendszert, * és azoknak is, akik már használják, de szeretnék ismereteiket kibővíteni szakértő előadónk tanácsai, ötletei, példái alapján.

 

Főbb témakörök

• EKAER elméleti és szabályozási háttere
• EKAER szabályok
• EKAER fogalmak
• Különös módozat
• Általános módozat
• Belföldi és nemzetközi viszonylat
• Kinek kell kérni EKAER számot
• Saját termék mozgatása és egyéb célú kivitel/behozatal
• EKAER elemzés menete
• EKAER mentességek
• EKAER bejelentés egyszerűsített tartalommal
• Mit kell bejelenteni
• Helytelen rendszám, súly, cím problémája
• Hány EKAER szám kell?
• Túlterhelt gépjármű
• EKAER és AEO

Egyes gyakorlati kérdések
• Alanyi mentesek és EKAER
• Mezőgazdasági szektor és EKAER
• Fordított adózás alá tartozó esetek
• Hulladékgazdálkodás EKAER-je
• Láncügylet
• Nagybani piac EKAER problémái
• Autóipari beszállítók EKAER problémái
• Reklamációk és garanciális áru
• Göngyöleg esete
• Incoterms paritások és EKAER kapcsolata
• Nemzetközi láncügylet
• Belföldi láncügylet
• Háromszögügylet
• Bérmunka EKAER kérdései
• Export-import ügyletekhez kapcsolódó EKAER kérdések

Részvételi díj

80.000 Ft + áfa /fő/2 nap

 

Kedvezmények

60.000 Ft + áfa /fő/2 nap, ha egy cégtől a rendezvényre többen jelentkeznek,
70.000 Ft + áfa /fő/2 nap, ha jelentkezése november 6-ig beérkezik hozzánk.

MAXIMÁLIS LÉTSZÁM: 40 fő

Az alap részvételi díj tartalmazza:
  • a két napos képzést
  • munkafüzetet elektronikus formában
  • prezentációt elektronikus formában
  • a képzés elvégzéséről szóló állami tanúsítványt

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:  Az ár tartalmazza az előadáson való részvétel, a kapcsolódó oktatási anyag, tanúsítvány  díját.

JELENTKEZÉSI FELTÉTELEK AZ ONLINE, ÉLŐ KÖZVETÍTÉSRE, AZ ÁLLAMI TANÚSÍTVÁNY KIADÁSÁNAK FELTÉTELE

  • A rendezvényközvetítés (webinárium) valósidőben MICROSOFT TEAMS alkalmazáson keresztül fog történni. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes).
  • A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert a képzés a szoftver online verziójában is követhető, de abban a verzióban egyes funkciók korlátozva vannak.
  • A képzés bármilyen eszközön követhető, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott az asztali számítógépen vagy a laptopon történő csatlakozás.
  • A rendezvény előtt 1 nappal a hallgatóknak kiküldjük az MS Teams megnyitásához szükséges linket. A webináriumba a rendezvény megkezdése előtt 30 perccel tud csatlakozni.

Az állami tanúsítvány kiadásának kiadásának feltétele: a rendezvény közvetítés időtartamának minimum 90%-án való igazolt részvétel és az adatbekérő űrlap kitöltése.
A kétnapos képzés élő közvetítésén való részvételéről a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből (FAR-rendszer) letölthető állami tanúsítványt állítunk ki!

Hálózati követelmény: Minimálisan 5 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobilinternetet használó eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu