Az elektronikus építési napló gyakorlata – Előírások, naplóvezetés lépései

2016. április 05.
10:00-16:00
(Regisztráció: 10:00)
THK 60 Irodaház ( volt OKISZ Inkubátorház)
Minden, amit az elektronikus építési napló vezetéséről tudni kell! Elmélettel összekötött gyakorlati oktatás. Előadóink kiemelik az előadás során az egyszerűsített bejelentési eljárás szabályait is.
Problémái merültek fel az elektronikus építési napló (e-napló) vezetésével kapcsolatban? Nem tudja, hol kell utánanézni? Kérdezze meg az e-napló elmélettel egybekötött gyakorlati képzésünkön!

Főbb témakörök

Az esemény leírása: 

* Milyen esetben és kinek kell vezetni az e-naplót
* Átadhatom-e az e-napló vezetését másnak
* Az e-napló felépítése, részei és mellékletei
* Az e-napló felületének, menüpontjainak bemutatása
* Az e-napló, az e-főnapló és az e-alnapló készenlétbe helyezése
* Mire szolgál a Naplóügyfél Jel
* Az egyszer használatos jelszó szerepe
* Szerepkörök az e-naplóban
* Az online és az offline napi jelentés
* Nem történik munkavégzés, kell-e napi jelentést írnom
* Ki tehet bejegyzést és ki tekinthet bele az e-naplóba
* Hogyan lehet lecserélni a szereplőket
* Felelős műszaki vezetői nyilatkozat készítése
* Az e-napló, az e-főnapló és az e-alnapló zárása
* Ha nem vezetik az e-naplót, kit büntetnek meg
* A gyakorlatban előforduló kérdések modellezése, megválaszolása egy képzeletbeli beruházás felépítésén keresztül
* Konzultáció

Részvételi díj

19900 Ft/fő + ÁFA

Kedvezmények

40% kedvezménnyel 11.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek a rendezvényre,

és a jelentkezés március 25-ig beérkezik hozzánk.

25% kedvezménnyel 14.925 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezés március 25-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu