Elektronikus számlázás és számla adatszolgáltatás

Gyors, költségkímélő, egyszerű és biztonságos

2018. április 10.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Az elektronikus számla egyre népszerűbbé válik, mivel egyrészt jelentős költségcsökkenést eredményez. Másrészt pedig egyre több olyan gazdasági modell és partner jelenik meg, mely az elektronikus bizonylatot megköveteli, elvárja.

Az elmúlt években bekövetkezett és a következő időszakban várható jogszabályi változások újabb lendületet adhatnak az elektronikus számlázásnak. Az előadás bemutatja a jelenleg hatályos jogszabályi környezeten túlmenően annak gyakorlati megvalósítását, esetleges buktatóit. Segítséget nyújt képet alkotni a megfelelő számlázási modellekről, melyek számla kiállítóként és számla befogadóként is fontosak lehetnek.

Az elektronikus számlázás mellett kitérünk a 2018-ban bevezetésre kerülő számla adatszolgáltatás követelményeire, számlázó rendszerekre gyakorolt hatásaira. A számlázó programok adatszolgáltatása a legtöbb magyar adóalany által használt programot érinti, ezért fontos időben felkészülni a változásokra, a szoftver készítőknek, fejlesztőknek pedig elkezdeni a szoftver fejlesztés tervezését. Az előadás megmutatja azokat az irányokat, megoldásokat, melyekkel számolni kell a 2018. július 1-jén hatályba lépő új szabályozással kapcsolatban.

Főbb témakörök

* Elektronikus számla követelményei
* Elektronikus számla fogalma, megjelenése
* Számlázási módszerek Magyarországon
* Számla elektronikus számlává válásának lehetőségei
* Elektronikus számla fogalma, értelmezése példákon keresztül
* Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények
* Az elektronikus számlázás alapelvei, annak értelmezése: eredet hitelessége, tartalom sértetlensége, olvashatóság biztosítása
* Alapkövetelmények megjelenése a gyakorlatban
* Számlázási szoftverekkel kapcsolatos követelmények és azok változásai
Elektronikus számla kiállítása és befogadása
* Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei
* Számla kiállítás folyamata PKI és EDI rendszer esetében
* Gyakorlati példákon keresztül a kiállítás folyamatának ismertetése
* Elektronikus másodpéldány készítése
* Archiválási megoldások
* Számlával szemben támasztott követelmények változásai
* Folyamatos sorszámozás követelményének ismertetése, gyakorlati problémák
* Bejelentési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
* Adatexport készítési kötelezettség gyakorlati tapasztalatai
* Elektronikus formában megőrzött számla adatközlése
2018-ban hatályba lépő változások: értékhatár változása, adatszolgáltatás technikája, számlázó programmal szemben támasztott követelmények változásai, bevezetés mérföldkövei
* Elektronikus számla befogadás megvalósításának lehetőségei
* Elektronikus számla befogadási folyamatának lehetőségei a gyakorlatban
* Külföldi elektronikus számlák kezelése a gyakorlatban
* Elektronikus számla kontírozása
* Elektronikus másolatkészítés fő szabályai, a 2017-ben módosult jogszabályi követelmények hatása a gyakorlatra
Elektronikus számla megőrzése és az elektronikus számlázás vizsgálata
* Elektronikus számla megőrzése
* Megőrzéssel kapcsolatos alapkövetelmények
* Az archiválási szabályok gyakorlati példákon keresztüli ismertetése
* Archiválási folyamat egyes szakaszai: számla befogadás, archiválásra való előkészítés, hosszú távú megőrzés
* Az archiválási folyamat gyakorlati megvalósításának kihívásai
* Elektronikus számlák adóhivatali ellenőrzési gyakorlata, esettanulmányok
* Ellenőrzés gyakorlati kérdései
Szakmai konzultáció

Részvételi díj

24.700 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

18.700 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől többen jelentkeznek.

21.700 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  április 5-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3800 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu