Számla és elektronikus számla

ONLINE ÉLŐ közvetítés

2021. szeptember 28.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Online előadások - ÉLŐ

A számlakiállítással kapcsolatos alapvető szabályok az elmúlt években bár sokat nem változtak, ugyanakkor a számlaadat-szolgáltatási kötelezettség és a pandémia miatt a korábbinál sokkal fontosabbá vált, hogy mi szerepel a számlán és hogyan kerül a számla kiállításra. A számla adattartalmát az adóhivatal már valós időben látja, így a vállalkozások által elkövetett problémák is valós időben, elemezhető formában érkeznek meg az adóhivatalhoz.
Az előadás első része a számlaadási kötelezettséget, a számla helyes adattartalmát, valamint a leggyakrabb hibákat mutatja be. Az elektronikus számla használata jelentősen megnövekedett az elmúlt években és újabb technikai lehetőségek is megnyíltak. Az archiválási szabályok jelentősen megváltoztak, az adatszolgáltatás pedig új elektronikus számlázási megoldásokat keltett életre. Az előadás egyrészt tisztázza a pontos jogszabályi elvárásokat, valamint megvalósítási lehetőségeket mutat be.

Főbb témakörök

Számlázás
Számla kibocsátási kérdések
Számlakibocsátás és a számlakibocsátás alóli mentesülés esetei, jellemző problémái
Számlakibocsátási kötelezettség előleg esetén
Adómentesség és számlakibocsátási kötelezettség kérdései
Több számlázó program párhuzamos használata
Számla adattartalma
A kötelező adattartalom nem megfelelő szerepeltetése, jellemző gyakorlati problémák
Jellemző hiedelmek a kötelező adattartalommal kapcsolatban
Módosító számla kibocsátásának buktatói
Időszaki elszámolású ügyletek számlázása és annak módosítása
Gyűjtőszámla adattartalma, gyűjtőszámla módosítása
Speciális esetek
Meghatalmazotti számlázás, önszámlázás, komplex számlázási rendszerek
Előleg és végszámla kapcsolata
Árengedmény kezelése

Elektronikus számlázás
Elektronikus számla kibocsátási kérdések
Adattartalom védelmének módszerei
Elektronikus számla megküldésének módszerei
Teljes ökoszisztéma áttekintése
Elektronikus számlázás technikái
Elektronikus aláírás
EDI
Hash kód alkalmazása
Adatszolgáltatás, mint elektronikus számla
Elektronikus számla befogadása
Elektronikus számla kinyomtatása
Elektronikus számla és könyvelés kapcsolata
Elektronikus megőrzés
Saját megőrzés módszerei
Megőrzési megbízások esetei, jellemzően elkövetett hibák
Zárt rendszerű megőrzés, hash kód alkalmazása, adóhivatali e-számla megőrzés
Szakmai konzultáció, kérdések megválaszolása

Részvételi díj

24.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK ONLINE RÉSZVÉTEL ESETÉN

18.900 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése szeptember 24-ig beérkezik hozzánk.

 

 

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk:

Az ár tartalmazza a kiadvány anyagát elektronikus formában.

Az online élő előadás (webinárium) Microsoft Teams alkalmazáson keresztül kerül közvetítésre. Az alkalmazás az következő linken tölthető le: Microsoft Teams letöltés (az alkalmazás letöltése és használata ingyenes)  A Microsoft Teams használatával kapcsolatos tájékoztatónkat itt találja>>

A részvételhez az alkalmazás letöltése nem feltétel, mert az előadás a szoftver online verziójában is követhető.
Az előadáshoz bármilyen eszköz segítségével csatlakozhatnak, de amennyiben van rá lehetőség ajánlott asztali számítógép vagy laptop használata. Az élő előadáshoz való teljes becsatlakozáshoz mikrofon és webkamera nem kötelező, de a kommunikáció során segítséget nyújthat!

Hálózati követelmény: Minimálisan 15 MB/s letöltési sávszélességre van szükség. Ennek ma a legtöbb internet előfizetés megfelel (DSL, kábel). Kérjük, hogy a szolgáltatást stabil, folyamatos (megszakításmentes) internetkapcsolattal használja. A mobil eszközön történő megtekintés miatti problémákért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

 

Jelentkezési és részvételi feltételek:

1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu