Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019. – Változások, aktualitások – Gyakorlati Bemutató

2019. január 15.
10:00 - 15:00
(Regisztráció: 9:30 - 9:55)
Hotel Hungaria City Center****

Kedves Érdeklődő!

Jelen rendezvényünkre a létszám betelt, a jelentkezéseket lezártuk! További jelentkezéseket nem áll módunkban elfogadni!
Köszönjük szíves megértését!

A rendezvény azonos tematikával megrendezésre kerül 2019. február 18-án!

Részletek és jelentkezés február 18-ra>>

 


 

Január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés (e-ügyintézés) MINDEN GAZDÁLKODÓ SZERVEZET RÉSZÉRE KÖTELEZŐ! A cégek számára csak ez az egyetlen egy út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.

Bemutatónkon keresztül ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!

 

Gyakorlati képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:

  • operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
  • gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.

Főbb témakörök

* Az elektronikus ügyintézés keretszabályai

* Elvek az e-ügyintézésben

* Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben

* E-ügyintézésre kötelezettek köre

* Azonosítás

* Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely)

* Rendelkezési Nyilvántartás

* Személyre Szabott Ügyintézési Felület

* Dokumentum hitelesítés

* Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír)

* Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz

* Alkalmazandó jogszabályok

* Képviseleti átmeneti időszak

* Kötelező cégkapu használat adóügyekben is

* Jogosultság vizsgálat

* Címzési elvek

* ePapír-szolgáltatás

* SZÜF ügyintézési példák

* Önkormányzati, hivatali portál

* ÁNYK küldés cégkapun

* A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.)

* Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés)

* ugyfelkapu.gov.hu

* Konzultáció

Részvételi díj

29.900 Ft/fő + ÁFA

KEDVEZMÉNYEK

35% kedvezménnyel  19.435 Ft/fő + ÁFA,  ha egy cégtől többen jelentkeznek.

20% kedvezménnyel  23.920 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése  január 8-ig beérkezik hozzánk.

A különböző kedvezmények nem összevonhatók!

Ebéd (igény esetén): 3990 Ft/fő + ÁFA

Jelentkezési és részvételi feltételek

Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.

Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.

Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu