A Lurdy Ház emeletének félreeső folyosóján tágas előtér, kényelmes ülőhellyel és konferencia asztalokkal ellátott termek várják a rendezvényekre érkezőket.
CÍM: 1097 Budapest, Könyves Kálmán Krt. 12-14.
MEGKÖZELÍTHETŐ: Az épület a Könyves Kálmán krt. és a Mester utca találkozásánál fekszik, így könnyen megközelíthető autóval a fő közlekedési útvonalakon.
Metró: A 3-as vonalról 1 átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
Villamos: Az 1-es, 51-es és 51A jelzésű villamos az épület előtt áll meg.
Busz: A 103-as autóbusz az épület előtt áll meg.
HÉV: Elővárosi vasút Csepelről és Ráckevéről. Egy átszállással a 103-as buszra vagy az 1-es villamosra.
PARKOLÁS: Az autósokat tágas, nyitott parkoló és (parkolási díj ellenében) fedett garázs várja.
A külső parkolóban a rendezvény résztvevői díjmentesen parkolhatnak. (Kérjük, a regisztráció során adja le parkolókártyáját, hogy a díjmentes parkolást garantálni tudjuk!)
Kérjük, a könnyebb bejutás érdekében vegye figyelembe, hogy a parkolónak több bejárata van! Az esetleges sorban állás elkerülése végett vegye igénybe az oldalsó bejáratot is!
Az Értékesítők Napja című konferenciasorozatunkat már a kezdetektől nagy érdeklődés övezte. Célunk, hogy hagyományt teremtve minden évben 2-3 alkalommal összehívjuk a szakma legelismertebb szakembereit, hogy megosszák egymással és közönségükkel az értékesítés legaktuálisabb trendjeit.
A neves előadók olyan információkat, tapasztalatokat és tanácsokat osztanak meg a szakma fejlődni akaró képviselőivel, amelyek jelenleg a leghatékonyabban működő módszerek!
A felső 20%-ba tartozik, aki a volumen 80%-át hozza? Vagy ide akar bekerülni, a legjobban fizetettek közé? Az Értékesítők Napján egy helyen és egy időben találkozhat a professzionális szemlélettel, a legújabb gyakorlati módszerekkel, és az inspirációval!
Tegye magát szabaddá, fejlessze képességeit! Biztos lehet benne, hogy ez a nap százszorosan megtérül!
07.30 – 08.30 – Regisztráció / Reggeli és kiállítás egyben
Sales szakami kiállítók óriási kedvezményekkel – ide megéri korán érkezni
08.30 – 09.00 – Megnyitó / Reggeli Büfé
09.00 – 09.50 – Válj a kapcsolatépítés mesterévé, – Tonk Emil
mert ez a növekedésed motorja…
Tonk Emil sok értékesítő jutaléka mögé tett már 1-2 nullát. Szerinte a legjobbak nem dolgoznak sokkal többet, csak pontosan tudják, hogy mit miért csinálnak. Erről fog beszélni a szakma legendája…
Főbb témakörök:
* Hogyan épül a bizalom?
* Milyen logika mentén döntenek a vevők?
* Eladunk vagy tanácsokat adunk a jó vásárlási döntéshez?
* Hogyan lesznek vevőink a kínálatunk „eladói”?
* Hogyan érjük el, hogy ajánlatunk számára „megéri”?
* Hogyan viszonyuljunk a versenytársakhoz? Hogyan legyünk a legjobb alternatíva?
* Amitől objektív az ajánlás – a referenciák igazi ereje.
* Az elégedettség ügyfél a legjobb marketing eszköz.
* Hogyan legyenek „ nagykövetek” az ügyfeleim?
09.50 – 10.20 – szünet
10.20 – 11.10 – Az értékesítés meghatározó trendje, – Palánkai Gábor
avagy az érzelmi döntések működési mechanizmusának ismerete
Gábor megmutatja, hogy felfelé mindig van hely!
Főbb témakörök:
* 2016-ban mi működik az értékesítésben, és mi nem.
* Csodafegyver, amit sokan ismernek, de nem használják.
* A rég elfeledett hármas szabály, ami felpörgeti az értékesítésed.
* Út a nagyszámú sikeres tárgyaláshoz.
11.10 – 11.15 – Nyeremény sorsolás
Közel 4 millió értékű ajándéközön kerül kisorsolásra ezen a napon. Szakmai könyvek, céges arculat, konzultációs órák az előadókkal, és jegyek különböző szakmai rendezvényekre…
Eddigi felajánlások a 2.0-ra:
§ A PNGN marketing ügynökség felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 400.000,-Ft értékű arculat és weboldal fejlesztést
§ Az Ügyvezető Akadémia által Palánkai Gábor felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 250.000,-Ft értékű egynapos cégátvizsgálást.
§ Tonk Emil felajánlásában kisorsolunk 1 fő részére egy 60.000,-Ft értékű egy órás személyes konzultációt.
§ Az Üzleti Pódium által Tonk Emil felajánlásában kisorsolásra kerül 3 db CD – hanganyag az Üzleti Pódium előadássorozatából -, valamint 1 fő részére ingyenes részvétel az Üzleti Pódium egy szemináriumán
§ SCHIFFER Consulting felajánlásában kisorsolunk 1 db Schiffer Miklós: Schiffer-stílus/Nő és 1 db Schiffer Miklós: Schiffer-stílus/Férfi című könyvet, 9.950,-Ft/db értékben
§ A Személyiségkalauz által Nyíri Zoli felajánlásában 1- 1 db Értékesítés mesterei és Személyiségkalauz üzleti szemmel című könyv
§ A Cégmenedzselés Magazin felajánlásában 3 db A Cégmenedzselés kézikönyve című könyv 14.700,-Ft/db értékben, valamint 1 fő részére 2016-os Cégmenedzselés Magazin előfizetés 34.020,-Ft értében.
§ A DMSOne Zrt. felajánlásában sorsolásra kerül 1 fő részére egy e-book olvasó 25.000,-Ft értékben
§ A Share Card felajánlásában 1 szerencsés nyertes tulajdonosa lehet egy 60.000 kreditet tartalmazó 76.200,-Ft értékű képzési kártyának.
§ Az Infoszféra Kft. felajánlásában 3 fő részére ingyenes részvételt az Értékesítők Napja 3.0-ra
§ A Vitéz Kürtös felajánlásában kisorsolunk 1-1 fő részére 1 Házicsoki csomagot, 1 db Otthoni ízek receptkönyvet és 1 db „házhoz szállítós” kupont
§ Az OTP Pénzügyi Pont Kft. felajánlásában kisorsolunk 5 fő részére 5.000,-Ft-os KIKA vásárlási utalványt, összesen 25.000,-Ft értékben!
11.15 – 12.05 – Nézz a kifogások mögé, – Dr. Piczkó Katalin
avagy az ellenvetés kezelés művészete.
Katalin segít eredményesen megbírkózni az ellenvetésekkel…
Főbb témakörök:
* Az objektív és a szubjektív kifogások közötti különbség.
* A vevő kifogás kommunikációjának két szintje.
* A füldugó, amitől nem hallják meg az érveidet.
* A módszer, ami megmutatja a vevőid valódi ellenvetéseit.
* A szavak, amelyekre megszelidülnek a kifogások.
* Hogyan fordítsd át az ellenvetéseket érvekké?
12.05 – 12.10 – Nyeremény sorsolás
12.10 – 13.10 – Ebéd szünet
13.10 – 14.00 – Mi van a csőben? – Jagodics Tamás
…avagy honnan tudod meg, hogy mennyit fogsz keresni a következő hónapokban?
Tamás bebizonyítja, hogy az értékesítés egy egyszerű műfaj. Csak néhány fontos számot kell figyelned, ami megmutatja, hogy mikor érjük el a célunkat.
Főbb témakörök:
* A statisztika ereje
* Az értékesítési tölcsér hatása a pénztárcádra.
* Kulcsadatok, amelyek előrevetítik a jövődet.
* Mivel tudod befolyásolni az eredményeidet?
* Akcióterv, amivel 3 hónapon belül megduplázhatod a jövedelmedet.
14.00 – 14.05 – Nyeremény sorsolás
14.05 – 14.55 – Attitűd, ami mindent visz, – Sebők Attila
avagy mit látnak és éreznek meg a vevőid…
Attila rámutat, hogy a hozzáállásunk javítása hogyan vezet arra, hogy újabb és újabb kapuk nyíljanak meg előttünk! Arról is beszél majd, hogy milyen viselkedéssel alapozhatjuk meg a bizalom kiépülését!
Főbb témakörök:
* A szándék fontosabb, mint a technika
* Örök érvényű szabályok az emberekkel való bánásmódban
* A közös értékek feltérképezése, avagy az együttműködő ügyfélkapcsolatok titka
* A bizalom varázsa és eredménye
14.55 – 15.15 – Szünet
15.15 – 15.20 – Nyeremény sorsolás
15.20 – 16.40 – A stílusod szavak nélkül is megmutatja, – Dr. Schiffer Miklós
hogy ki vagy
Miklóstól megtanulhatjuk, hogy mi a stílus! Ha megtaláljuk, és folyamatosan fejlesztjük, csiszoljuk saját stílusunkat, az hamarosan a védjegyünkké válik. Egyszeri és megismételhetetlen mások szemében…
Főbb témakörök:
* Megjelenés, mint az egyik legfőbb kommunikációs eszköz
* Öltözködési rendszer értékesítőknek – változó világ, változó elvárások
* A magatartás kultúrája, az üzleti életben elvárt helyes viselkedés – írott és íratlan szabályok
* A stílus maga az ember
16.40 – 16.50 – nyeremény sorsolás
16.50 – 17.00 – Zárszó – Tonk Emil
A szünetekben számos kiállító, óriási kedvezmények és izgalmas meglepetések várják a résztvevőket!
Szakmai partnereink
Megjelenés
Rendezvényünkön több lehetőség nyílik cégeknek kiállítani.
A résztvevők összetétele remek lehetőséget biztosít, azon vállalkozások számára, amelyek szeretnének közvetlen kapcsolatba kerülni értékesítési vezetőkkel, értékesítőkkel, vagy szeretnék termékeiket, szolgáltatásaikat megismertetni új területeken, új piacokon.
Tervezett létszám: 550-600 fő
Jelenjen meg az Ön cége is támogatóként, kiállítóként rendezvényünkön!
Megjelenési, kiállítói lehetőségek:
√ Megjelenés az elő-kommunikációban logóval, névvel (hírlevél, online felületek, írásos kiadvány, vagy programfüzet)
√ Molinó, roll-up elhelyezése a konferencián a kiállítói térben
√ A kiállítói üdvözlő csomagban ismertetők/ajándékok elhelyezése
√ Saját stand, 2db kiállítói asztal
√ Hogyan legyél hatékony kiállító?! című szemináriumon való részvétel
További információért keresse Rott Andreát a +36 70 338 1887 telefonszámon,
vagy a rott.andrea@infoszfera.hu e-mail címen.
40% kedvezménnyel 17.940 Ft/fő + ÁFA, ha egy cégtől 2-5 fő jelentkezik.
30% kedvezménnyel 20.930 Ft/fő + ÁFA, ha jelentkezése március 31-ig beérkezik hozzánk.
A különböző kedvezmények nem összevonhatók!
Jelentkezési és részvételi feltételek
Egyéb információk: Az ár tartalmazza az információs anyag és a reggeli frissítő, kávé költségét.
Az ebéd külön igényelhető, melyet az alap részvételi díj nem tartalmaz. Esetleges ebéd igényét a jelentkezési lapon jelezheti. A rendezvényeinken nyújtott étel-ital fogyasztás (a reggeli bekészítés, valamint igény esetén az ebéd), mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cégnek kell megfizetni, ezért a számlánkban a költségeket megbontjuk.
Jelentkezési és részvételi feltételek:
1. A rendezvényre való jelentkezés az aktuális részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési adatokat.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. A rendezvényen csak azok az ügyfelek vehetnek részt, akik regisztráltak a rendezvényre, a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot, vagy a részvételi díjat a rendezvény helyszínén készpénzben kiegyenlítik.
5. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel, illetve fénykép készülhet. Ezeket a hang és képanyagokat nyomtatott és online anyagainkban, illetve a konferenciáról szóló tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek:
Lemondást csak írásban fogadunk el, legkésőbb a rendezvény előtt egy héttel. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyének módosítására határidő nélkül van lehetőség!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen: info@infoszfera.hu
Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Feltétlenül szükséges sütik
A feltétlenül szükséges sütiket mindig engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.
Funkcionális sütik
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
A feltétlenül szükséges sütiket mindenkor engedélyezni kell, hogy elmenthessük a beállításokat a sütik további kezeléséhez.